Medlem
Rock Band 2

Undrar om det går att frakta hem Rock Band 2 från USA via Amazon.com och spela upp dt på en europeisk ps3. Med tanke på att det lär ju ta ett tag innan dt entrar Sverige för ps3.

Kollade på Amazon men de har tydligen inget band kit än med allt. Är det så att de inte fraktar allt eller är det så att man har inte bestämt sig om det ska finnas etc.

Svar uppskattas


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Vet inte hur det blir med PS3 versionen av Rock Band 2. Men xbox versionen av Rock Band 2 ska dyka upp i Europa i november.

http://ve3d.ign.com/articles/news/42628/Rock-Band-2-European-...

Medlem

Mm jag vet men den släpps väl i USA i november till PS3 ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Köp GH4 (21 nov) med alla instrument. Importera sedan RB2 musikdisken bara. Bra mycket billigare frakt än att importera hela paketet.
Sen är det bara att rocka loss.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Köp GH4 (21 nov) med alla instrument. Importera sedan RB2 musikdisken bara. Bra mycket billigare frakt än att importera hela paketet.
Sen är det bara att rocka loss.

villka instrument tror ni har högst kvalité?

GH4 eller RB2?

(Specielt trummorna då)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

villka instrument tror ni har högst kvalité?

GH4 eller RB2?

(Specielt trummorna då)

Vad jag har hört har GH4 trummorna fått bra kritik. Men jag inte hört något om RB2 trummorna dock.

Är ändå skönt att alla instrument är kompatibla med "alla" spel. Känns mer befogat att köpa fler musikspel utan att behöva fylla hela rummet med en massa plast.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av rolle90:

villka instrument tror ni har högst kvalité?

GH4 eller RB2?

(Specielt trummorna då)

Vad jag har hört har GH4 trummorna fått bra kritik. Men jag inte hört något om RB2 trummorna dock.

Är ändå skönt att alla instrument är kompatibla med "alla" spel. Känns mer befogat att köpa fler musikspel utan att behöva fylla hela rummet med en massa plast.

mm ok..

för jag har hört att RB2 trummorna ska ha blivit uppgraderade och förbättrade sedan RB1. höjd kvalité det vill säga.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av rolle90:

villka instrument tror ni har högst kvalité?

GH4 eller RB2?

(Specielt trummorna då)

Vad jag har hört har GH4 trummorna fått bra kritik. Men jag inte hört något om RB2 trummorna dock.

Är ändå skönt att alla instrument är kompatibla med "alla" spel. Känns mer befogat att köpa fler musikspel utan att behöva fylla hela rummet med en massa plast.

GHWT-trummorna är ganska dålig kvalité, man ser många trådar på större forum om att de inte fungerar mm. Gitarren är inte heller helt problemfri.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Har spelat GHWT och symbalerna är helt fuckade imo. Färgerna är ojämnt utsatta. Gillar inte heller hur spelet ser ut.
Men det är ju min åsikt


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Aidslol:

Har spelat GHWT och symbalerna är helt fuckade imo. Färgerna är ojämnt utsatta. Gillar inte heller hur spelet ser ut.
Men det är ju min åsikt

Hmm låter ju inget bra det där.
Sen att det är dålig kvalitet på GHWT instrumenten låter inte heller så lyckat.
Jag tar och chansar ändå. Blir ett inköp av hela kittet 21 november.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar