Jag tror jag är kär i Tom Clancy...

Inaktiv
Jag tror jag är kär i Tom Clancy...

Då har man dragit hem båda demona då.
Mirroredge som jag aldrig varit så mycket för, tesstade demot, det va njaaaa.

Unreal Motorn gör som vanligt allt så in i H** Spikigt och jaggies överallt :I. Näää inget för mig, körde väll igenom banan 2 gånger och sen va det nog, FLow kännslan va väll d så där med, men sen har jag ju iofs aldrig varit mycket för leparkour och att hoppa från hustak till hustak. Storyn verkar dock vara tung och jag kan medge att jag gillade tjejen man tränar med. Riktigt välgjord. Men inget köp.

Sen tesstade jag END WAR och faktiskt så va jag mera skeptisk till det här en vad jag va till M.E.
Men SATAN va jag misstog mig, fy FAN va dettaljerat det är, och så jävla roligt, kör med mic och sitter och skriker ut orders till mina units som faktiskt lyder välldigt snabbt och välldigt pressis, har tesstat att köra med kontroll oxå och det går exakt lika bra.

Dock är kännslan att sitta och säga orders riktigt tung och lyffter spelet en hel del.
Sen online, hahah fy fan va skoj det är!
Tillräckligt snabbt för att det ska bli krig av, och tillräckligt långsammt för att man inte ska råka ut för en Tank rush efter 2 min.
Det om NÅTT är ett klart köp för mig!

SÅ vet ni vad? jag tror jag har blivit kär haha.
NU ska jag in och döda ryssar med mina attack hellis. Ses!

Medlem

Jag tyckte att det var sådär. Dels så har jag inte mikrofon, och vill helst inte ha det då jag bor med flera andra som inte skulle uppskatta att jag satt och skrek framför TV:n. Sen så är jag lite ovan vid strategi-spel.

Men om jag vänjer mig kan jag nog komma att tycka om det! Blir tyvärr inget köp inom den närmaste tiden.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

trevligt, ska kika vidare på trailern


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Hur fungerar mick funktionen? Måste man snacka "tydligt" eller?

Älskar när dessa spel kommer men jag undrar verkligen om det är så bra och lätt?

För det ska ju också vara buggfritt?

Har tävlat för att vinna Xbox 360 versionen så jag hoppas väl att det blir något.

Inaktiv
Skrivet av HinduTimes:

Jag tyckte att det var sådär. Dels så har jag inte mikrofon, och vill helst inte ha det då jag bor med flera andra som inte skulle uppskatta att jag satt och skrek framför TV:n. Sen så är jag lite ovan vid strategi-spel.

Men om jag vänjer mig kan jag nog komma att tycka om det! Blir tyvärr inget köp inom den närmaste tiden.

Man skriker ju inte :).
man pratar eller rättare saggt man e tvungen att prata för om man skriker så fattar inte trupperna man har, utan prata med lugn och kontrollerad rösst så funkar allt. Och du behöver inte mig, använd ps3 camens mic, det gör jag
Men ska dock köpa riktig mic snart.

1
Skriv svar