Ny killzone 2 trailer (igen)

Medlem
Medlem

Det ser häftigt ut, men 600 spänn för 10 timmars spel och ett vanligt FPS-multiplayer känns tunnt.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Det ser häftigt ut, men 600 spänn för 10 timmars spel och ett vanligt FPS-multiplayer känns tunnt.

Du kanske skulle läsa lite mer om hur MP delen fungerar. Kort sagt ska det vara en blandning mellan TF2 och COD4. Det är en djup MP del som verkligen inte är tunn.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Det ser häftigt ut, men 600 spänn för 10 timmars spel och ett vanligt FPS-multiplayer känns tunnt.

Kan Call of Duty 4 sälja åtta miljoner ex med bara fem timmars kampanj så kan nog fan i mig Killzone också.

Medlem

Men för mig är det tunnt. Jag har aldrig gillat multiplayer i FPS, då det är mer som en sport än en äkta strid. Jag säger inte att det inte kommer att sälja. Vart fick du det ifrån?


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Men för mig är det tunnt. Jag har aldrig gillat multiplayer i FPS, då det är mer som en sport än en äkta strid. Jag säger inte att det inte kommer att sälja. Vart fick du det ifrån?

Haha det var inte så jag menade. Menade bara att efter kampanjen så har du kanske det mest maffiga MP läget någonsin.

Medlem

Kommer bli så fett att lira online så det är ju inte klokt. - Längtar 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av HinduTimes:

Men för mig är det tunnt. Jag har aldrig gillat multiplayer i FPS, då det är mer som en sport än en äkta strid. Jag säger inte att det inte kommer att sälja. Vart fick du det ifrån?

Haha det var inte så jag menade. Menade bara att efter kampanjen så har du kanske det mest maffiga MP läget någonsin.

Finns det någon info om multiplayer? Hemsidan var lite sådär och jag kan inte hitta någon annanstans. Nu har du chansen att övertyga mig


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

1
Skriv svar