Adjö COD4, HEJ.......

Medlem
Adjö COD4, HEJ.......

Kan vi väl ta farväl av en gammal tro tjänare vid namn COD4 och säga hej till ett spel som kommer ta mig ifrån min familj det kommande året....
http://www.gametrailers.com/player/40618.html
&
http://www.gametrailers.com/player/39308.html

Medlem

självklart

men specielt för att man får med Headsetet som jag väntat på i typ ett halvår

dock kommer jag fortsätta med Cod4


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Frågan är hur stor skillnad det är med det 'HD ljud' som det officiella headsettet har för annars är det ju bara mute-knappen som skiljer det från det SE-headset jag har till telefonen(och som funkar utmärkt till ps3an).

Men det lutar åt ett köp av socom hursomhelst.

Medlem

första recensionerna som ramlat in talar om härlig spelkänsla, och ett mycket bra mp spel. 8.9 i betyg

http://www.fz.se/bloggar/klockren/p=10593

dock så är det så sjukt mycket spel som kommer nu så jag kommer nog vänta ett tag med ett köp.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

känns som att det kommer bli ett Kanon lir i alla fall - som man kommer lägga x antal timmar på 8)

släpps om en månad va? eller är det på nu i veckan?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Nu i vecka tror jag. Eller hoppas jag.

Medlem
Skrivet av Prehn:

Nu i vecka tror jag. Eller hoppas jag.

tänkte mest för går man in på Prisjakt.nu å kollad fär står där 2008-10-22

men trycker man på någon av butikerna där tex Cdon så står där 2008-11-26


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

2008-10-22 står det fortfarande på Discshop där jag beställt, och de brukar vara duktiga på att uppdatera datumen.

Medlem
Skrivet av Prehn:

2008-10-22 står det fortfarande på Discshop där jag beställt, och de brukar vara duktiga på att uppdatera datumen.

nu har jag med beställt där - kan inte missa chansen fall i fall 8)

dock så verkar det som att det inte är fören nästa månad då nästan alla sidor har November.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

SOCOM blir de itne för min del.
Alldeles för mkt spel som jag måste välja bland då jag ahr väldigt ont om pengar. Spider-Man Wb of Shadows är ett måste då jag alltid gilalt spider spelen sen det första till PS1. Men sen så TFU, MGS4 Bad Company, GTA4....... Jag har svårt att välja.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

SOCOM blir de itne för min del.
Alldeles för mkt spel som jag måste välja bland då jag ahr väldigt ont om pengar. Spider-Man Wb of Shadows är ett måste då jag alltid gilalt spider spelen sen det första till PS1. Men sen så TFU, MGS4 Bad Company, GTA4....... Jag har svårt att välja.

av gta4, mgs4 eller TFU, välj bad company

Medlem

Köpte 1a Socom till PS2an förut, det var väll hyffsat, inget spel som lockar iallafall


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Köpte 1a Socom till PS2an förut, det var väll hyffsat, inget spel som lockar iallafall

nä men detta är ny Gen

kollade lite på Youtube, folk säger det är bra.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Jericho:

Köpte 1a Socom till PS2an förut, det var väll hyffsat, inget spel som lockar iallafall

nä men detta är ny Gen

kollade lite på Youtube, folk säger det är bra.

Maybe, men det ser inte så bra ut ändå. Verkade lite stelt också, inge flyt i rörelserna osv. Väldigt tveksamt om jag skulle gilla detta så jag väntar nog ett tag tills det dykt upp fler recensionen.

Medlem

Det kommer äga röven av er alla

Medlem

Ska man eller inte, det är frågan


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Man ska! Ska bli så jävla kul! Kolla bara shadowrun till xbox, ett spel till fullpris, med typ 6 kartor som inte utvecklas mer då företaget gick i konken. Det fick man betala fullpris för, detta kommer kosta 299 utan headset.

Medlem

neej jag håller mig nog till COD4 de där ser inte ens roligt ut men som sagt! alla har olik smak


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Har nån ett Cod 4 till salu?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Spelet är svin kul, man de får fan se till att fixa de server problem som finns där idag. Kan vänta i tio minuter utan att kunna komma in.

1
Skriv svar