Medlem
Firmware 2.50

Playstation 3 firmware 2.50 har släppts
Firmware 2.50 har just släppts och som vanligt uppdaterar du din ps3 genom att helt enkelt starta den online.

2.50 stödjer bland annat att man kan ta in game screenshots som automatiskt lagras på din playstation 3 så att du sedan lätt kan lägga upp bilderna på webben om du så önskar. Andra små nyheter är möjligheten att dela in alla filmer i små en minuts kapitel som du sedan lätt kan bläddra mellan då varje kapitel får sin egen lilla thumbnail.

Firmware 2.50 förbättrar även trophies funktionen och kommer som vanligt med en hel rad andra funktioner och exempelvis så har det officiella bluetooth headsetet för Playstation 3 nu fått en än högre kvalitetsnivå på ljudet.

Uhm... den kom upp idag för mig O_o ...

Medlem

en ny funktion 'är även hur länge sedan en spelare var online.. om man är vän med denna.
en person har inte varit inloggad 130 dagar för mig

Medlem
Skrivet av Zamuz:

en ny funktion 'är även hur länge sedan en spelare var online.. om man är vän med denna.
en person har inte varit inloggad 130 dagar för mig

130 dagar!? Lever han fortfarande?

BTW: Flash 9 stöd var också med i 2.50


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Inte märkt av de nya sakerna så mycket, Det första jag reagerade över var: Wtf! har hänt med xmb, laddar sjukt snabbt nu.
Innan så tyckte jag allt gick okej, men nu är allt sjukt snabbt enligt min mening.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Håller med. Tror också att det var något nytt med Playstation Store. Det blir en info ruta när man håller över den i menyn. Men nu är det dags för lite mera Motorstorm 2 (kan inte namnet nu direkt i huvudet, det heter inte Motorstorm 2 iaf). Riktigt kul, ni måste testa! God natt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Zamuz:

en ny funktion 'är även hur länge sedan en spelare var online.. om man är vän med denna.
en person har inte varit inloggad 130 dagar för mig

Har en i min friend list som har varit offline i 274 dagar Kanske man ska radera honom.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

han har nog ett nytt account/sålt sitt ps3 eller så.

Medlem
Skrivet av Zamuz:

en ny funktion 'är även hur länge sedan en spelare var online.. om man är vän med denna.
en person har inte varit inloggad 130 dagar för mig

typ samma här, har med en person som inte varit online på as länge ^^


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Rolle90 du är skön, du här typ alltid online


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

En fråga... in game screenshots hur tar man sånna? inget ja lyckats med iaf


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Beror på vilka spel som stödjer det, tror det är inget spel som gör det nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Rolle90 du är skön, du här typ alltid online

8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar