Pacific Rift demot uppe nu på euro store.

Medlem
Pacific Rift demot uppe nu på euro store.

Grymt roligt, man får testa den nya monster trucken.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Grymt roligt, man får testa den nya monster trucken.

Vadå det finns demo på PSN för oss i Sverige också alltså?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

mm hörde det med att Betan har blivit Demo nu

blir till att ladda ner sen


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

mosoloa1 nej alltså eu= för alla i europa och Us= är för usa, 2 helt olika.

Medlem

SKITTRÅKIGT SPEL!
1an är MYCKET bättre.
att de lyckas gå den vägen, mycket overkligare och tråkigare. hade längtat efter detta spel eftersom man kunde köra 4 på samma konsoll, det blir inget köp..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

mosoloa1 nej alltså eu= för alla i europa och Us= är för usa, 2 helt olika.

Finns en eu store och en store dit vid "kopplas".
Har hänt ett flertal gånger att vissa saker inte finns på vår vanliga store men om man har ett konto kopplat till "England" så finns det där på deras s.k. eu store.

Skumt värre.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av SWEBarb:

mosoloa1 nej alltså eu= för alla i europa och Us= är för usa, 2 helt olika.

Finns en eu store och en store dit vid "kopplas".
Har hänt ett flertal gånger att vissa saker inte finns på vår vanliga store men om man har ett konto kopplat till "England" så finns det där på deras s.k. eu store.

Skumt värre.

Va?! Det hade jag ingen aning om. Då måste man alltså skapa ytterliggare ett konto då.

Medlem

nu har jag lirat demot - tyckte det var skoj jobbig bana dock att man dras mot slänten, och Monstertrucken sög - men rolig motorcykel


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

ska pröva imorrn.. lirade oblivion hela dan


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av rolle90:

nu har jag lirat demot - tyckte det var skoj jobbig bana dock att man dras mot slänten, och Monstertrucken sög - men rolig motorcykel

Ja håller med! Motorcyckeln var riktigt kul Kass musik också :(. Men annars var det hur kul som helst, synd att man inte har en till kontroll. Vet någon när spelet kommer ut? Eller finns det redan ute?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av v1ctory:

ska pröva imorrn.. lirade oblivion hela dan

Hur i hela friden orkar du lira Oblivion människa 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av rolle90:

nu har jag lirat demot - tyckte det var skoj jobbig bana dock att man dras mot slänten, och Monstertrucken sög - men rolig motorcykel

Ja håller med! Motorcyckeln var riktigt kul Kass musik också :(. Men annars var det hur kul som helst, synd att man inte har en till kontroll. Vet någon när spelet kommer ut? Eller finns det redan ute?

kommer finnas alternativ i retail så du kan spela din egen musik i spelet. "costum tracks" heter den funktionen som en del spel använder idag


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ungefär så spännande var demot


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ungefär så spännande var demot

nä demot var över förväntan - i alla fall för mig.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Coolt! Egna låtar = ett lätt köp för mig


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Tycker att tvåan var grymt mycket roligare än ettan, roligt att spela i split-screen mot brorsan! snyggt som satan var det också måste jag säga


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar