Medlem
Cod4 - Tråden

eftersom det inte Fanns någon speciell Tråd ang Cod4 så gör jag en - då det är det spelet jag lirar mest just nu, så är jag väldigt angelägen att snacka om det

- kolla in min score jag drog in ikväll - notera att jag dödade fler efter kortet var tagit.

Kamera: Iphone 3g

(Info om spelet osv kommer skrivas inom kort.)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

ptr
Medlem

Har spelat sönder spelet på PC, annars hade jag börjat spela hårt på ps3

Medlem

Har du missat hela COD forumet eller?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Har du missat hela COD forumet eller?

jo men nu vill jag hålla mig inne på ps3 delen, då det är dom jag vill diskutera/ spela med.

-

har sj lirat det Mycket på Pc men ps3 versionen är klart roligare (då man går över till kontroll )


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

orka cod 4 när far cry 2 kommer ut cod4 är grymt bra men känner mig inte så sugen just nu..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Seriöst ni får ta och lägga ner Cod4 någongång Börjar snart bli jobbigt. Men bra spel ändå dock


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

sj är man sugen att köpa det, men eftersom far cry 2, socom och resistance 2 är på ingång så kan ett köp kännas svårt att motivera.

Men till topic: underbart spel, har CE versionen till PC. Men eftersom PC är död för mig vad gällande spelandet så kanske man ska adda dig och spela lite cod4 på ps3 när man väl skaffar det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

sj är man sugen att köpa det, men eftersom far cry 2, socom och resistance 2 är på ingång så kan ett köp kännas svårt att motivera.

Men till topic: underbart spel, har CE versionen till PC. Men eftersom PC är död för mig vad gällande spelandet så kanske man ska adda dig och spela lite cod4 på ps3 när man väl skaffar det.

du borde skaffa det till ps3 riktigt skoj


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar