Little Big Planet - Recension

Medlem
Little Big Planet - Recension

Nu börjar recensionerna ramla in och de verkar tycka att det här är en modern klassiker som kommer till PS3 om någon vecka.

IGN skriver en lång och bra recension här.

Tänker ni köpa det?

Själv väntar jag nog ett tag om ekonomin får bestämma.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Nu börjar recensionerna ramla in och de verkar tycka att det här är en modern klassiker som kommer till PS3 om någon vecka.

IGN skriver en lång och bra recension här.

Tänker ni köpa det?

Själv väntar jag nog ett tag om ekonomin får bestämma.

Har förbokat det efter att ha fått spela betan. Ett helt underbart spel som kommer ge mig många fina speltimmar.

Medlem

Betan var guld, har haft det förbokat ett bra tag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Missade betan, men har av någon anledning alltid varit mycket positivt inställd till LBP. Inte sedan man satt och tuggade på fingrarna dagarna innan Diablo 2 släpptes har jag varit så sugen på en titel som denna.
Spelet är bokat för länge sedan.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Har kört betan, har som andra här varit såld sen jag såg några bilder och filmer från en Playstation mässa för ett himmla bra tag sen

Kommer bli ett givet köp, sitter redan och små ritar på en bana som jag tänker bygga

Medlem

Ja jag kan se det framför mig. Man sitter på lektionen och låtsas lyssna fast man egentligen sitter och skissar på fällor till en Indiana Jones-bana.

But I need the damn money!!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Jodå, hysterin kring Little Big Planet går inte att ta miste på, idag kom min Dual Shock 3 och nästa Onsdag kommer också det efterlängtade Little Big Planet så jag är redo som aldrig förr!

Kommer ni att spela det så adda mig gärna, för jag kommer att spendera all ledig tid på det en lång tid framöver tillsammans med min vännina Jennie, vi blev helt galna i betan!

PSN i signatur.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Betan var Epic


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Verkar ju skit nice speciellt Online läget. Och efter den här recensionen kan det ju inte var dåligt

Hittade en bild med Solid Snake som Zack boy Här.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Spelet är till Wii, måste blivigt något missförstånd imellan portningen. Betan var kul, men inte kul nog för att köpa hela spelet!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Aidslol:

Verkar ju skit nice speciellt Online läget. Och efter den här recensionen kan det ju inte var dåligt

Hittade en bild med Solid Snake som Zack boy Här.

Hittade filmen


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Har redan bokat och betalt. ska hämtas den 22:a med glädje. Får hoppas man har lite tid över att spela det också.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av Aidslol:

Verkar ju skit nice speciellt Online läget. Och efter den här recensionen kan det ju inte var dåligt

Hittade en bild med Solid Snake som Zack boy Här.

Hittade filmen

Nice


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

1
Skriv svar