Hur långt tid tare för webhallen att skicka spel?

Medlem
Hur långt tid tare för webhallen att skicka spel?

Tjo de e så att ja har beställt 4 spel från webhallen idag(söndag) undrar nu när dom här spelen kommer??

har hört massor med rykte att dom drar av extra pengar eller något om man betalar förskott med visa kort tex...:D kanske inte passa in i denna tråden men ja tänkte juh de efter de e playstation 3 spel

Medlem

när jag köpte nhl 09, på en lördag.
Så fick jag den på en tisdag.
Så du bör ocks få spelen på tisdag.

vilka spel är det =)?

ptr
Medlem

varför skulle dom ta extra för att man betalar i förskott? jag pröjsar alltid med visa eller via internetbanken och det har fungerat svinbra och det har inte blivit dyrare

Medlem

spelen e R & C,Assassins creed,BF bad company,Tony hawks vette fan va de hette typ provding ground lr nåt

ska beställa bioshock när de kommer

Inaktiv

ja beställde 4 spel 2 ps3 spel i fredas eller i torsdas kommer inte ihåg när och dom har inte kommit än

Medlem

1. vilka spel var det?
2. fanns de i lager?

Inaktiv

SingStar (inkl. 2st Mikrofoner) nu finns den inte i lager men den var där har ja för mej när ja beställde (ps3)
Ratchet & Clank Future - Quest for Booty (ps3)
fifa 09 (ps3)
spore (pc)

Medlem

Mina kom ida (Tisdag) precis som Zamuz sa

Inaktiv

Mina kommer nog idag tror ja

zsm
Medlem

I regel har väl webhallen 24 timmars leverans? Beror dock på vilken tid på dygnet du beställer det. När jag beställt på förmiddagen (en vardag, duh), så har jag haft det dagen efter (vardag, dubbelduh). Dom äger.

Medlem

Mestadels så är det inte webhallens (eller andra hemsidor) fel, det är Posten som tar tid på sig.

Medlem

jag är inget fan utab webhallen.. för 3 år sedan då jag köpte mitt första Game Card till WoW tog det typ 2 veckor innan jag fick det å det fanns massor i lager.

å en kille från min gamla klan väntade X antal veckor på sitt G15 v2... :\


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

läs petah-s inlägg.
postens fel ^^.

1
Skriv svar