Inaktiv
Hjälp!

Jag har hört överallt att nästan alla säger "PS3 äger Xbox 360" och så vidare, och andra säger "Xbox 360 äger PS3". Men jag har hört mest sånna som har sagt att PS3 är bäst. Nu är det så att jag just nu har en 360, men har både haft det gamla Xbox och PS2. Så jag har funderat lite grann, ska man sälja Xbox 360 och köpa en PS3 eller ska man behålla sitt Xbox 360? hjälp tack


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem
Skrivet av flaseb:

Jag har hört överallt att nästan alla säger "PS3 äger Xbox 360" och så vidare, och andra säger "Xbox 360 äger PS3". Men jag har hört mest sånna som har sagt att PS3 är bäst. Nu är det så att jag just nu har en 360, men har både haft det gamla Xbox och PS2. Så jag har funderat lite grann, ska man sälja Xbox 360 och köpa en PS3 eller ska man behålla sitt Xbox 360? hjälp tack

Jag skulle gjort det. Snart kommer någon Xbox fanboy vilken sekund som helst och säger tvärtom. Men det är nästan värt det bara för spelen som kommer och finns! Jag menar Metal Gear Soild 4 och dom nya inkommandes: Killzone 2, Bioshock, Little Big Planet... osv.

PS3 är nog ett givet val om man fick välja mellan Xbox360 och PS3. Men om Wii var med i leken vet jag inte


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av flaseb:

Jag har hört överallt att nästan alla säger "PS3 äger Xbox 360" och så vidare, och andra säger "Xbox 360 äger PS3". Men jag har hört mest sånna som har sagt att PS3 är bäst. Nu är det så att jag just nu har en 360, men har både haft det gamla Xbox och PS2. Så jag har funderat lite grann, ska man sälja Xbox 360 och köpa en PS3 eller ska man behålla sitt Xbox 360? hjälp tack

Jag skulle gjort det. Snart kommer någon Xbox fanboy vilken sekund som helst och säger tvärtom. Men det är nästan värt det bara för spelen som kommer och finns! Jag menar Metal Gear Soild 4 och dom nya inkommandes: Killzone 2, Bioshock, Little Big Planet... osv.

PS3 är nog ett givet val om man fick välja mellan Xbox360 och PS3. Men om Wii var med i leken vet jag inte

Wii har jag redan så det är inget problem har också blitt lite smått förälskad i Little Big Planet och Pain faktiskt som också är för PS3. Haha det är så svårt att välja vad man ska göra


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

ptr
Medlem

ingen konsol äger den andra. Gör en lista med spel du vill ha som är exklusiva för PS3 och en lista med exklusiva spel för xbox360. Den med flest titlar passar dig bäst. Kommer komma svinbra spel bara till xbox360 och svinbra spel bara till ps3. Så väga upp eller köpa båda är det som gäller

1
Skriv svar