Blinkande spelare i Nhl 09

Medlem
Blinkande spelare i Nhl 09

Tjo. igår köpte jag nhl 09 och drog hem snabbt som fan för att börja spela. och efter ca 10min så börjar spelarna att blinka. Ringde till game där jag köpa de och så fick jag ett nytt. Idag när jag spelade de nya nhl 09 jag hade fått så började de blinka igen efter 10min.

Väldigt drygt att de blinkar när man spelar så ja om någon har en aning om vad de kan va så vore jag tacksam för svar.

ptr
Medlem

hmm inget jag har stött på och har spelat typ 7-8 timmar. låter väldigt konstigt i alla fall.

Medlem

hmm ok.. ska testa på en annan tv men funderade mest på om de kunde va hdmi kabeln men isåfall borde ju fler spel blinka...

Medlem

Det är tydligen väldigt många med detta problemet. vissa har åtgärdat de och vissa inte men kollade på playstation.se och sweclockers och en hel del som skriver om detta.
Och de visar sig vara en bugg i spelet så får hoppas på en update som fixar detta

ptr
Medlem

vilken jävla tur att man klarat sig från det här problemet då skulle blivit jävla förbannad om det buggade för mig har pluggat stenhårt hela veckan så att jag var färdig tills på torsdag då spelet kom haha

Medlem

hehe är ju rätt surt att man alltid själv råkar ut för buggar och sånt när de väl kmr :/ men men de går ju iallafall att spela

Medlem

Fick blinkande spelare efter tre matcher i rad. Men det sker bara under ett par sekunder per gång. Störigt som fan är det iaf.
Bra Q&A av EA.........


signatur

“All thinking people are atheists.”

ptr
Medlem

mmm har också märkt av det nu. Aldrig när jag spelade be a pro, men när jag spelar online så har det blinkat till ibland.

Medlem

Har märkt de med... Men bara online och bara när vi kört 2 eller fler på samma konsoll online... Men irriterande är det.


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Har också bara fått det när jag lirat online.

1
Skriv svar