tankar om Star wars Force unleashed ?

Medlem
tankar om Star wars Force unleashed ?

klarade av spelet på 8½ timma och vet inte om jag är ensam om att de var ett förvånansvärt kort spel väntat sålänge på detta spelet och sen klarar man av de så fort elr är de kanske bara jag som är för nördig ?

ptr
Medlem

såg på någon recension, tror det var gametrailers, då sa de också att det var rätt kort och inte så jättebra. Jag väntar nog tills det kommer upp en del auktioner på tradera så man kan få det för en 300kr eller liknande. Lär väl inte vara så stort återspelningsvärde ändå?

Medlem

nja spela om de har jag väll inte så stor lust med men de ända man kan göra igen är att köra om banorna och hitta bonus cuberna så man kan få annan look på lightsabern. och de andra handtagen som även ger olika abilities... under tiden igår när jag spelade så hittade jag 4olika färger på "svärdet" av sammanlagt 20 typ. och 2 handtag av typ 10 så har ändå en del kvar att göra och nu kollade jag inte så jätte mykke efter bonus kuberna.

Medlem

spelade demot och kändes som ett sämre ulltimate alliance.

Inaktiv

Demot gav ingen mersmak direkt. Hoppades att det skulle bli en addition till den oerhört lilla skaran av bra Star Wars spel.

Dom förhoppningarna dog tyvärr ganska snabbt efter att jag prövat demot. :\

Inaktiv

Fan spelet är ju skitkul! Spelet har dock sina brister, target systemet är nog den absolut största och det man svär absolut mest åt, särskilt i början. Spelar man det mycket så får man in snitsen men kameran funkar inte riktigt så smidigt som den borde.
Men om man inte gillar Star Wars så tappar spelet mycket av sin charm, även om storyn och röstskådespeleriet är helt ok. ( Starkiller, "The Apprentice", gör en starkare insats som skådis än Manakin Skywalker i de nyare filmerna)

Spelet kan säkert upplevas som lite repetetivt. Men det som repeteras mest är fighterna, och de är absolut roligast att spela. Man kan spela på en mängd olika sätt och snitsla ihop vansinnigt snygga kombos.

Recensionerna har inte varit bländade för detta spel men det är inte heller ett bländade bra spel, men däremot förbannat kul om man gillar att spela bowling med Stormtroopers. Lätt 4 av 5 toasters på richterskalan från min sida i alla fall.

Medlem

Jag tycker spelet va helt ok men känner inte för att spela om det men det gör jag iofs inte med de flesta andra spel heller.

Sämsta med spelet tycker jag är avsaknaden av känsla när man ska hoppa det har de verkligen misslyckats med vilket gör viss platforming frustrerande.

Medlem

Jag tycker faktiskt det verkar vara riktigt tufft.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Jag tycker faktiskt det verkar vara riktigt tufft.

Det är tufft men dåligt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar