Frågor angående: Eye of Judgment och Civ-Revolution

Inaktiv
Frågor angående: Eye of Judgment och Civ-Revolution

Tjena alla fz,are.

Nu är det så här att pengarna börjar rulla in på kontot igen och det är dags för ett nytt inköp av ett spel till min kära Sony grill.

((Jag har redan lagt undan pengar till Wipeout ))

Men tänkte på nått av dom 2 spelen som står som rubrik.
Jag har några lir givetvis men det e spel som endera går snabbt att lira igenom, och sen sitter man dära och kan allt i huvet hur man ska göra, eller så är det bara fps lir man sitter och kör online och ja där är väll inte så mycket tänka eftersom att dom flesta liren nu har så små banor så det e mera: Jag ser dig och jag spreyar allt va jag kan och du dör. NEXT!

Så jag laddade hem demot på Civ igår och började köra, och visst det är väll ingen höjdargrafik precis, men d e faktiskt ett av dom strategi liren som jag fastnade i.
Tillräckligt mycket tänka, (ekonomi m.m), ganska bra A.i faktiskt, och värkar vara väldigt lång speltid man kan få om man köper det.
Dock e min fråga nu: E det nån som äger det och hur är det längre in i spelet, tröttnar man efter ett tag eller om man är som mig , (jag älskar strategi)
Så tar det ett väldigt bra tag innan man lägger liret på hyllan, och hur är det online?

Sen till det andra spelet som d står mellan.
Eye of Judgment ala Magic på ps3.
Hur är det, 2 av mina polare har det och dom sitter dagligen och lirar ett "parti" mot varandra och säger att det hur roligt som helst, men de värkar vara ganska låst?
Mycket strategiska valmöjligheter värkar det dock som när man gör sin egen "Lek" men efter d , jag förstår inte, väljer ps3an vilken kort man ska dra?
DÅ e d väll inget kort lir längre, då e det mera att lyda order från en dator (Ps3a)
Men d jag gillar är att jag lirade magic förut mycket ( jag e 27 jaaaa) och ingen nörd för d, gillar bara den djupa strategin bakom som man kan få upp och nöjet att göra sin egen lek.
Nån som är ägare av EoY och kan säga hur det är?
E det fortfarande som nån som lirar d så man inte köpter liret isf och servrarna ekar tomma.

Tack på förhand.
En strategi spelare.

Medlem

Hade Eye of judgment för ett tag sen och jag själv tyckte att de va roligt dom första 5ggrna man spelade mot datorn. och när de gäller online läge så får du välja ut en hand 25spelkort som du sedan lägger in i ditt ps3 "Own deck creator" och sedan om du kör med ditt egna deck så drar datorn t.ex. 3 kort och om du får en enhet som du vill lägga ut så får du sitta och leta ut den enheten i kortleken och sedan lägga ut han på spelplanen. så det går inte att fuska...

Om du tänker köpa Eye of judgment så har jag kort liggandes här hemma jag gärna skulle vilja bli av med.

kan skicka mail om de är yttligare frågor du undrar över.

1
Skriv svar