Demo Motorstorm: Pacific Rift

Medlem
Demo Motorstorm: Pacific Rift

Tänkte bara tipsa er att kolla extra noga i era mail från Sony/Playstation just nu.

Jag fick ett mail i slutet av förra veckan där jag fick en kod som berättigade mig att få tanka ner demot av Pacific Rift.
Demo är inte alltför stort. En bana som man kör två varv på. Man får välja mellan motorcykel, bil och monstertruck. Samt 2-player splitscreen.
Lite småkul är det allt men lite svårt att bilda sig en uppfattning om hur mycket som skiljer sig från ettan.

Klart värt dom c:a 700mb i nertankning iaf.


signatur

“All thinking people are atheists.”

ptr
Medlem

hur skriver man upp sig för mail då?

Medlem

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag gjorde. Tror det gick per automatik när jag registrerade mitt konto på min ps3.

Edit: jag kan ha registrerat mig separat på playstation.com. Testa att registrera dig där.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Tyvär så hittade jag det här


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

köp den senaste upplagan av det digitala spel magasinet Qore på amerikanska PSN så får ni tillgång till demot.

BTW, demot är från en väldigt gammal "build" och har långt från alla de effekter som retail versionen har. Se LÄNKEN NEDAN för en jämförelse mellan beta demot och den senaste officiella "builden" som är uppe i 80% done.

http://www.fz.se/bloggar/klockren/p=9597


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

ptr
Medlem

ah man måste ha Qore. då får skiten vara.

Medlem
Skrivet av ptr:

ah man måste ha Qore. då får skiten vara.

Nja, i us behöver man ha Qore. Jag har aldrig haft det.
Jag är väl lite speciell helt enkelt.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av redmac:

köp den senaste upplagan av det digitala spel magasinet Qore på amerikanska PSN så får ni tillgång till demot.

BTW, demot är från en väldigt gammal "build" och har långt från alla de effekter som retail versionen har. Se LÄNKEN NEDAN för en jämförelse mellan beta demot och den senaste officiella "builden" som är uppe i 80% done.

http://www.fz.se/bloggar/klockren/p=9597

Tack för den infon. "Qore-bilderna" stämmer helt och hållet överens med det demot jag har kört.
Lite skönt att veta att retail kommer se bättre ut.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Sedär, det damp in i mailboxen i fredags... där får man för att man inte kollar den lådan tillräckligt ofta
"Subject: Hämta ditt exklusiva och spelbara demo av MotorStorm Pacific Rift"

Vet vad jag ska testa när jag kommer hem då

Medlem

Demot är grymt najs asså!

Inaktiv

ja hittar inte demot i ps store :/

Medlem
Skrivet av mmmarree:

ja hittar inte demot i ps store :/

Kan bero på att det är en Beta - vars CD Nyklar Sony skickar runder i Mail.

Dock Alla jag känner har fot en men inte jag


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

hur får man demot då ?

Medlem
Skrivet av mmmarree:

hur får man demot då ?

det får vi inte, det är Sony som skickat det till Random personer, tror inte de gör de längre.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

okej fan då nån som har spelat det ? är det bra eller då ja tänker skaffa det när de kommer ut

1
Skriv svar