Inaktiv
qore?

1. Vad kostar det? 2. Vilka betaor XD finns vid tillfället? 3. Finns det mycket gratis saker där?:up:

Medlem

Lånar tråden med en fråga till om Qore.
När kommer det till EU?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Har en till fråga. Visst fungerar den här hårddisken på ps3an http://www.webhallen.com/prod.php?id=75758

Btw det är ganska shysst och ha WLAN på mobilen xD. Skapde den här tråden på en SO lektion xD

Medlem

Bra tråd lagg, snygg svenska också ;). Gillar att du har liten bokstav vid rubrik med mera :D.

edit: stavning


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Och vad tusan är Qore?

Medlem
Skrivet av Petah:

Och vad tusan är Qore?

Qore är ett digital spel tidning som erbjuder exklusiva behind the scenes, beta testningar av spel samt ibland tidsexklusiva demos.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Bra tråd lagg, snygg svenska också ;). Gillar att du har liten bokstav vid rubrik med mera :D.

edit: stavning

Sorry men jag skrev tråden på MOBILEN!! och jag hade bråttom:\

Jag pallar inte och göra en ny tråd så jag tar upp det här iställe. Jag är 15 år och för två veckor sedan fick jag en tredje del av min framtand utslagen och den andra riktigt skadad(överkäken)... Nu har jag fått besked av försäkringen jag får 0kr :evil:. Asså vad är det för fel på försäkrings jävlarna!!!! det var ju inte enns jag som gjorde det!!!, och min polare fick 30.000kr för ett hack i armen :/.:down::down::down::down::down::down: DET är fan förjävligt!!!

Medlem

Denna text nedanför tillhör inte ämnet, läses på egen risk

jo, jag brukar faktiskt också kolla på reklamen. jag orkar inte gå på toa iaf, det är nu bara så dåligt. att äta orkar man inte heller. sedan kanske det kommer upp någon rolig reklam. Fast det var då som ica-reklamerna var roliga, det är de inte längre.
Det förstår jag inte riktigt, varför är reklamerna så dåliga nuförtiden =(? (ser jag intresserad ut lagg )

Denna text ovanför tillhör inte ämnet, läses på egen risk

Och jag betalar knappst för demos, nej tack. Inte behind the scenes heller :/. bara ondödigt.

Medlem
1
Skriv svar