Inaktiv
Någon som vet?

Hejhej!

Jag är ny här på sajten tänkte höra med er erfarna lirare.. Har en Ps3 sen ett par månader tillbaka och som många andra så blir det ett antal timmar framför maskinen. Tänkte att det inte kunde vara så jädrans bra att ha igång sin ps3 så många timmar och upptäckte nu att man kunde köpa en usb-fläkt som kyler ner och hjälper den redan befintliga fläkten att hålla nere värmen.
Tror ni att detta kanske är nödvändigt om man hårdlirar? Har ju känt att ps3an blr fruktansvärt varm ibland.

Medlem

inte fullt nödvändigt. men bra är det nog alltid ^^

Medlem

Om det finns gott om utrymme runt om så är det ingen fara. (och inte är instängd)

Medlem

Klart det är bra, men det är väl inte helt nödvändigt så länge som du har den på ett väl ventilerat ställe.

Hade min i skåpet som står under min TV, och damn vad den blev varm snabbt. Ställde den utanför direkt efter första testet, och nu så är den aldrig så varm att jag blir orolig för den.

Inaktiv

Okej, nej tänkte de också, och andra sidan kosta den bara runt 150 spänn nånting så det svider inte så mkt i plånkan

ptr
Medlem
Skrivet av Zerpent:

Klart det är bra, men det är väl inte helt nödvändigt så länge som du har den på ett väl ventilerat ställe.

Hade min i skåpet som står under min TV, och damn vad den blev varm snabbt. Ställde den utanför direkt efter första testet, och nu så är den aldrig så varm att jag blir orolig för den.

precis så för mig också. startade en tråd om det här också har jag för mig. Räckte med att ps3an var på i 2min så kunde jag stoppa in handen bredvid och bränna mig nästan

Men nu mår den bra!

1
Skriv svar