DS3, annan färg än svart i Sverige?

ptr
Medlem
DS3, annan färg än svart i Sverige?

Kan man köpa dual shock 3 i någon annan färg än svart i Sverige? Har hittat ställen som ps3kungen.se som importerar från Japan och det är ju okej, men när ds3 släpptes i europa så kom den bara i svart eller?:down:

Hmm vet inte, jag köpte mina 2st Vita i våras här ..annars kan du köpa lite skins till dina kontrollers?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

ptr
Medlem

hehe coolt men skins! Köpte en vit i våras från ps3kungen, men spillde cola över den sen och nu är trekant och ring ordentligt med sega får väl ta och beställa en till därifrån!

Slutat dricka cola sedan jag spillde det över min laptop..
Bra för figuren också har jag märkt..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

ptr
Medlem

kan inte låta bli när det finns vanilla coke fridgemates i butiken jag handlar mat i varje vecka

Skrivet av ptr:

kan inte låta bli när det finns vanilla coke fridgemates i butiken jag handlar mat i varje vecka

alla måste vi hara våra laster..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av ptr:

kan inte låta bli när det finns vanilla coke fridgemates i butiken jag handlar mat i varje vecka

Helt galet att det fortfarande finns Vanilla Coke till warezarna

ptr
Medlem

tackar företaget som importerar från usa och sen säljer till butiker säger jag

1
Skriv svar