Ny mäktig KillZone 2 MP trailer!

Medlem
Ny mäktig KillZone 2 MP trailer!

Ny trailer på Killzone 2 Multiplayer och det ser fruktansvärt imponerande ut och vilken kvalité på voice chatten! Detta kommer blir så löjligt bra.

http://psnow.es/index.php/video/play/killzone_2_online_multip...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snuskigt jävla äckel snyggt.

Medlem

blir ett köp för mig


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

WoW..................kommer de bara på Ps3?

blir 100% köp!

Medlem
Skrivet av FunnX:

WoW..................kommer de bara på Ps3?

blir 100% köp!

Spelet är exklusivt för PS3 och kommer släppas i februari 2009, Sony är utgivare.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

när kommer det och blir det 18+?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

när kommer det och blir det 18+?

feb 2009 och åldergräns är inte fastställt men det lär bli minst 15 år för att det förekommer blod.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jösses!
Detta spel ser bara bättre ut för varje ny film som kommer.

Tack redmac för detta kulinariska ögonblick.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Jag hatar verkligen FPS på konsol men det här verkar nästan för bra för att missa


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av v1ctory:

när kommer det och blir det 18+?

feb 2009 och åldergräns är inte fastställt men det lär bli minst 15 år för att det förekommer blod.

Hoppas, hoppas det blir 16+ Jag får tyvärr inte spela 18+ för mina föräldrar...
:(.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jepp, det är överjävligt snyggt. Hoppas det lirar lika bra som det ser ut.

Medlem

Fin grafik men blir det lika tråkigt som ettan så blir det inget köp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av redmac:
Skrivet av v1ctory:

när kommer det och blir det 18+?

feb 2009 och åldergräns är inte fastställt men det lär bli minst 15 år för att det förekommer blod.

Hoppas, hoppas det blir 16+ Jag får tyvärr inte spela 18+ för mina föräldrar...
:(.

Inge MGS4?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Tassel:

Jösses!
Detta spel ser bara bättre ut för varje ny film som kommer.

Tack redmac för detta kulinariska ögonblick.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av redmac:
Skrivet av v1ctory:

när kommer det och blir det 18+?

feb 2009 och åldergräns är inte fastställt men det lär bli minst 15 år för att det förekommer blod.

Hoppas, hoppas det blir 16+ Jag får tyvärr inte spela 18+ för mina föräldrar...
:(.

Inge MGS4?

Nej :evil:


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Dubbel post


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Det var denna som GameSpot visade under E3 när de hade utvecklarna i soffan..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Det var denna som GameSpot visade under E3 när de hade utvecklarna i soffan..

Inte helt och hållet, detta är en officiell ny trailer där nya klipp lagts till och man får höra hur kvalitén på voice chatten är.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Läckta bilder från Killzone 2 betan som pågår just nu. Snyggare texturer än så här har bara crysis enligt mig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

ptr
Medlem

ser ordentligt bra ut!

Medlem

någon som kör BETAN? hur är det så fall?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det där är vad jag kallar kvalitet. Var länge sedan jag såg några så bra texturer på en konsol.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Tycker att det där slår crysis.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

längtar!


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

någon som kör BETAN? hur är det så fall?

(SRY STAVFEL
har små problem innom dubbelstavning och vart E eller Ä ska passa in. jag ber om ursäkt för d.
Så snälla stå ut. )

Jag lirar betan och ja vad kan man säga?

Bilderna som visas här ovan är d inget trixat med för dom som tror det, inte heller e dom tillfixade på nått vis, det dära e rakt taget ifrån Kz2 Mplayer!

Grafiken i överhuvud taget är helt sjukt, och det slåt crysis ( enligt mig ) ordenkligt på fingrarna.
Allt är på topp, och jag fattar inte varför dom inte släpper spelet nu, det ser redan så mycket bättre ut än allt annat på marknaden nu.
Men eftersom dom släpper det först om 4 månader, dvs att dom har 4 månader till på sig att förfina det så vågar jag knappt tänka på hur det kommer se ut när det e klart.

Och en skrämmande sak till som dom flässta redan förstått skulle jag tro, är att det här e bara början på s3ans livslängd, och grafiken ser redan ut så här? vad kan vi då förvänta oss i slutet av ps3ans livslängd?
Bara fantasin kan sätta gränserna i guess.

SÅ tillbaka till kz2.
Spelkännslan e enorm men behövs filas till lite eftersom att d känns som om vapned inte riktigt hänger med när man vänder sig om, men d kanske hör till spelkännslan eftersom dom flässta spelen nu ska ha en "vapen kännsla" s´å det inte bara känns som om det hänger i lufften. Utan det känns som om nån håller i det.
OCh det har kz2 lyckats framhäva perfekt, men behövs lite tillfilning på det.
Hur pressis kan jag inte förklara,men man känner det rakt av.

Snipergiväret ( helt underbart ) är det dock en stor bugg på och det är att när man zomat in så kan man ju givetvis styra med L3 och R3 men ett problem är att M-sensorn e på och inte går att stänga av, så när man sitter och siktar in på ett ont anande mål och ska skjuta avägna, ingen klass känns så gäller det att sitta helt stilla, annnars om du lutar kontrollen så kan du ju glömma allt vad träff betyder =).

Annars är allt perfekt, vapnen e helt underbara.
Ingen klass känns som den är sämmre en nån annan, om inte den klassen har samma vapen som den andra, så har den alltid nått som väger av det, Torn, Air support, minor, spott badges, cloaking, m.m så ingen klass känns sämre än den andra.

Nu ska jag tillbaka till kz2.
heter : zmoker för dom som vill adda.
OCH NEJ jag kan inte ge ut betan, har inga slotts kvar, delar den redan me 5ppl.

Medlem

Grymt! Ser riktigt fram emot detta spel!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv
Skrivet av Vantskruv:

Grymt! Ser riktigt fram emot detta spel!

Trust me.
Det gör jag oxå!!

och jag måste bara dela med mig av en händelse i kz2 betan nu.

spelar som spy ( heter nått annat i spelet men kommer inte på det nu så jag säger SPY)

Den klassens färdigheter är att kunna "byta om" tillfälligt så han liknar en annan ur det andra teamet.
dvs ( spy ).

ialf, vi kör en barna som heter nånting med market ( sitter hoss min mamma nu och har en tillgång till ps3an så jag kan se det exakta nammnet)

ialf... blir spy och springer en stor omväg för att kunna komma upp bakom, mina skills jag har är: "byta om", medic (rez pplz), och spotting badge. (dvs jag kan se vart alla är på kartan för en kort stund) ( börtilläggas till alla dom som pressis börjat spela betan hära på fz och inte förstått hur man blandar badges, du ska komma till högsta "ranken" (lvl,n) . och sen kan du börja blanda badges =).

ialf, springer upp bakom i deras bas och
"byter om" och springer in och ställer mig bakom, 3 st som står och väntar vid utgånen för att dom är "rädda" för att springa ut eftersom det står 3 st torn å andra sidan som står och pepprar dom så fort dom tittar ut.

Ialf, har min "förklädnad" och drar på min "spotting" oxå och ser att en e påväg bakom mig där jag står men har inte hunnit runnt hörnet en där jag står, så jag springer fram och drar ett välinriktat pummphagel skott i ryggraden på ena snubben varav hanns polare vänder sig om, och ser sin andra polare står där ( jag har sprungit iväg och bevittnar allt detta från en trappa brevid) Han vänder sig om ialf och drar av en salva som hämd för att ( han som ej gjort nått) p.kat en av sina egna, det roligaste jag sätt, sekunderna senare så kommer en cloakad, sniper upp bakom mig och sätter ett välinriktat pistol skott i bakhuvet på mig.

typ så där kan en del ut av en rond i kz2 beta se ut, välldigt mycket finesser, trixande, och utnytjande av alla möjliga saker.
Inget längre cs liknande skit där man springer typ rakt fram, gömmer sig bakom en låda och sitter och prickar av motståndare, jag menar, sitter du stilla för långtid så kan endera ett torn byggas upp pressis bakom dig, en cloakad sniper sätta en kula i dig, eller en av dina "egna" ( som du tror , springa framm till dig och sätta en kula i ryggen på dig.

det finns ett ord som passar in i kz2 universe nu i betan. och det är.

EXPECT the UNEXPECTED, and UNEXPECT the LOGIC fealing.

Medlem

När ska vi få se en riktig in-game trailer? Vill gärna se om det enbart handlar om gråa betongkvarter eller om det finns lite mer varierande omgivningar.

Medlem

Tack för informationen swe... bra skrivet.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

blir så sjukt klart köp


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

12
Skriv svar