Frame droppar utav helvete!

Medlem
Frame droppar utav helvete!

Som sagt min ps3 är lite knasig just nu :S fps'en sjunker som fan på vissa ställen när jag lirar metal gear solid 4: Guns of the patriot :S nån mer som upplever detta ? annars tar jag konsolen o byter in den för är riktigt kräsen när det gäller fps

MvH / sgt_lol

Inaktiv

noppe jag har inge frame rate drops i MGS4.

Medlem

överhettning?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Inga FPS problem för mig i MGS4.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag får en hel del frame rate drops till och från, speciellt i delen där man ska

Fria naomi och möter på Laughing Octopus.

Om man påstår att man inte träffat på framedrops i MGS4 så är man nog inte bara känslig imot det, men visst fan finns dom här och där.

Medlem

små framedrops kan hittas men inga gigantiska som du beskriver. Synd, kanske har PS3 på ej ventilerat ställe?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

spela mass effect pöjk! xD. FRAME RATE DROPS SPELET nummer 1!

Medlem

Som sagt! Värmen gör en skit stor del!
Lirade skate hos min polare, har lirat det förut där men då stog den mer ventilerat. nu står den lite halvt inträngd och det blir varmt snabbt! Laggade grymt! Lite mindre på Army of Two men det märks!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

överhettning?

Skrivet av blåmes:

Som sagt! Värmen gör en skit stor del!
Lirade skate hos min polare, har lirat det förut där men då stog den mer ventilerat. nu står den lite halvt inträngd och det blir varmt snabbt! Laggade grymt! Lite mindre på Army of Two men det märks!

Som jag sa :D!

SUCK ON THAT NOOBS


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

men tror ni jag kan byta in min ps3 tack vare dom här extrema frame droppsen ???

Medlem

Har mitt ps3 på inte så ventilerat ställe har aldrig haft några problem

Men försök ha den på ett ventilerat ställe först hjälper de inte så får du fråga om du får byta in eller nåt !

Inaktiv
Skrivet av sgt_lol:

Som sagt min ps3 är lite knasig just nu :S fps'en sjunker som fan på vissa ställen när jag lirar metal gear solid 4: Guns of the patriot :S nån mer som upplever detta ? annars tar jag konsolen o byter in den för är riktigt kräsen när det gäller fps

MvH / sgt_lol

Inga problem i MGS4. Men i Assassins Creed är det som du beskriver, vet flera med samma problem.

1
Skriv svar