Prissänkning till jul?

Medlem
Prissänkning till jul?

Är det nån som vet om det blir nån prissåänkning till Julhandeln? Kan inte hitta nån bra info på nätet.

Medlem

Blire säkert

Medlem

Haha, tack för det informativa svaret!

Såg efter jag posta första att det kommer en 80gb variant 27 augusti. Det får bli en sån helt enkelt.

Medlem

Hoppas de blir prisänkning på några bra spel!

Medlem

mm


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Det verkar lite som att sony inte kan ta mindre för den om de hoppas få tillbaka pengarna.

Medlem

Kostade Sony runt $400 (2500kr) att bygga varje PS3 för något halvår sedan, gjorde det inte det? Vilket betyder de har en hyfsad vinstmarginal för varje PS3 nu. Åtminstone här i Sverige, i USA så säljs den ju för $400 ungefär.

Men å andra sidan så kan det behövas då de förlorade mycket pengar på de första modellerna innan 40GB varianten kom.

Men då priset på 40GB varianten i stort sett varit densamma sen den släpptes för ett år sedan så skulle det inte förvåna mig om vi ser en fin prissänkning inför julhandeln.

Men om vi verkligen får se en prissänkning, ja det vet nog bara de på Sony om. Finns ingen allmän information om det.

Medlem

Det blir väl ett PS3/360/Wii krig vem som sänker mäst och vem som säljer bäst till julen

Skulle va fint om Sony sänkte priset med massa hundralappar, då blir det kanske ett köp:up:


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Care det med 80 GB eftersom du kan köpa 200+ GB's hdd, själv satte jag in 320GB på min 40GB och jag bröt inte mot garanti.. dom godkände de

Medlem

Det där är från 2006, när PS3 släpptes. Ganska oaktuell information om hur mycket det kostar för dem nu.

Medlem
Skrivet av Timotheus:

Care det med 80 GB eftersom du kan köpa 200+ GB's hdd, själv satte jag in 320GB på min 40GB och jag bröt inte mot garanti.. dom godkände de

Klart dom godkände det. Dom nämner att man göra det i manualen t.o.m.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar