kommer du att köpa little big planet?

Medlem
kommer du att köpa little big planet?

rösta!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tveklöst, verkar vara en charmig sandlåda

Medlem

Hehe, känns som alla som har en ps3a kommer att köpa det. Skulle garanterat köpt det ifall jag hade en iaf.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Medlem

Inte direkt, men vem vet, kanske om 2 år eller något när det är billigt.

Medlem

Gillade hur de använde little big planet för sonys presskonf, där de hade gjort en bana som innehöll den statistik som killen läste upp och den poppade fram allteftersom han spelade igenom den(medan sony-nissen pratade)

Inaktiv

Absolut, tycker att det verkar bli riktigt bra plus att det ska bli roligt att sitta och arbeta med editorn

Medlem

Det är en självklarhet! En modern super mario med pussel och möjlighet att skapa egna banor. Klockrent spel man kan spela med sin sambo eller vänner. Att det sedan har Co-op för 4 personer gör att man bara måste älska LBP.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Garanterat att jag köper det. Sen jag såg screenshots på det i Game Reactor så har jag väntat och längtat


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Som redmac säger, så kommer detta bli en höjdare att lira ihop på.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Hehe, känns som alla som har en ps3a kommer att köpa det. Skulle garanterat köpt det ifall jag hade en iaf.

Kanske dags å skaffa en?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Självklart man måste köpa LBP om man har ett ps3;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Zelaxe:

Hehe, känns som alla som har en ps3a kommer att köpa det. Skulle garanterat köpt det ifall jag hade en iaf.

Kanske dags å skaffa en?

Punga ut 4k för 2 spel, jag tror nog jag avstår...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jo, det e ganska mycket pengar..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ja självklart är det mycket. Får jag tag på en för under 2k blir det väl ett köp, om jag har pengar då ofc.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Medlem

kommer absolut att införskaffa det här spelet. Även fast studierna på något sätt måste gå före.

Inaktiv

LBP känns mer som ett spel gjort av utvecklarna för utvecklarna

dom sitter o gör alla coola saker själva redan .. god of war gubben t ex, varför kunde inte en spelare fått komma på den istället.
var det inte det här spelet (?) som skulle öppna för kreativitet och låta folk bygga egna coola saker

än så länge är det utvecklarna som bygger alla coola saker och visar upp gång på gång.

spelet är klart sen läääääääänge kan jag tänka mig, dom har inte visat oss annat än skapelser som är gjorda med dom redskap som dom programmerade färdigt för nått år sen.
skapelser som spelarna skulle ha kommit på nu .. om inte utvecklarna var så giriga och satt o höll på spelet (?) själva.

överhypat skämt är vad det här är

men jag röstade på 'kanske' ... får se .. tvivlar lite

Medlem

lär säkert köpa det när jag har en PS3 (Ps3 inköpet flyttas fram hela tiden av nån anledning)

Fast jag tycker också att F3D har en poäng.
nåja blir nog endå helt ok spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Ja, kanske! (antagligen..) ; )


signatur

Sperm@rio

Inaktiv

Jag tänker köpa Little Big Planet!

Medlem

Tror inte att jag kommer köpa spelet för det verkar inte vara min typ av spel.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av redmac:

Det är en självklarhet! En modern super mario med pussel och möjlighet att skapa egna banor. Klockrent spel man kan spela med sin sambo eller vänner. Att det sedan har Co-op för 4 personer gör att man bara måste älska LBP.

Yeah!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Har redan förhandsbokat spelet.

ptr
Medlem
Skrivet av F3D:

LBP känns mer som ett spel gjort av utvecklarna för utvecklarna

dom sitter o gör alla coola saker själva redan .. god of war gubben t ex, varför kunde inte en spelare fått komma på den istället.
var det inte det här spelet (?) som skulle öppna för kreativitet och låta folk bygga egna coola saker

än så länge är det utvecklarna som bygger alla coola saker och visar upp gång på gång.

spelet är klart sen läääääääänge kan jag tänka mig, dom har inte visat oss annat än skapelser som är gjorda med dom redskap som dom programmerade färdigt för nått år sen.
skapelser som spelarna skulle ha kommit på nu .. om inte utvecklarna var så giriga och satt o höll på spelet (?) själva.

överhypat skämt är vad det här är

men jag röstade på 'kanske' ... får se .. tvivlar lite

länk till klippet med kratos tack

jag kommer i alla fall köpa, men kommer nog inte sitta så mycket i editorn, jag har så jävla dålig fantasi så jag får hoppas på att andra släpper ordentligt med roliga banor!

Givet!, får så sköna vibbar utav det här spelet.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av redmac:

Det är en självklarhet! En modern super mario med pussel och möjlighet att skapa egna banor. Klockrent spel man kan spela med sin sambo eller vänner. Att det sedan har Co-op för 4 personer gör att man bara måste älska LBP.

Låter som PR-reklam för spelet...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av redmac:

Det är en självklarhet! En modern super mario med pussel och möjlighet att skapa egna banor. Klockrent spel man kan spela med sin sambo eller vänner. Att det sedan har Co-op för 4 personer gör att man bara måste älska LBP.

Låter som PR-reklam för spelet...

Hoppas att det stämmer bara


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

här ska köpas... vet inte vad spelet går ut på dock


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Finns det nån kampanj i detta spel?

Typ :

Bygg en bro med hjälp av dessa 5 delar så att du kan gå vidare i spelet?

Aja har ingen Ps3 men svaret blir Nej (om jag hade en)

12
Skriv svar