Värde på en PS3 vi ev. försäljning?

Medlem
Värde på en PS3 vi ev. försäljning?

60Gb versionen med Motorstorm, Resistance, ratatouille, samt Ratchet & Clank

Överväger att göra mig av med grejerna då den enbart används som DVDspelare...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

Vilken ålder är det på grejerna?


signatur

Mvh Chr1st3r - Google is my friend...

Medlem

detta är lite offtopic men ändå.
Det enda bra spelet du har är ju ratchet and clank. Så inte konstigt att det endast är en dvd-spelare -.-
Little big planet kommer ju, Nya ratchet and clank osv.

Medlem
Skrivet av Zamuz:

detta är lite offtopic men ändå.
Det enda bra spelet du har är ju ratchet and clank. Så inte konstigt att det endast är en dvd-spelare -.-
Little big planet kommer ju, Nya ratchet and clank osv.

Jadu... Överlag tycker jag hela spelutbudet suger stenhårt till både 360 och PS3... Allt fokuseras på grafik samt super-action-deluxe...

Har tröttnat rätt rejält... Mina kids vill ha Wii och jag tror nog faan att den är roligare... Vad det gäller LBP så är det en evig väntan, som de flesta av Sonys releaser...

Dottern har väntat ett år på Home som aldrig heller verkar komma...

Personligen spelar jag mest på PC`n... Blueray då kanske någon säger??? Har inte kollat på en enda Bluerayfilm, blir det ett stort format så köper jag en BlueRayspelare senare...

Har förövrigt fått ett bud på 4000:- blir nog en Wii till kottarna...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Med Wii kommer ni råka ut för samma sak, förutom att det inte ens går att använda som dvd-spelare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tja, om du vill sälja den ändå och det går i stöpet med ditt bud kan jag deffo vara intresserad av den för det priset, kan lägga över med men jag gissar att det är en polare eller dylikt som lagt budet så då brukar sånt väga tyngre ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Man kan nog sälja 60GB versionen rätt bra, då det är den enda här i Europa som är bakåtkompatibel med PS2-spelen.

Finns säkert folk där ute som skulle betala lite extra för det, nästan nypris (6000kr) skulle jag tro.

Medlem

bara spelen kommer så går du miste om någonting.
Home kommer säkert inte komma på ett tag, men little big planet kommer ju i höst har de lovat

Medlem

Home kommer i höst och är bekräftat av SONY, det kommer släppa en publik beta som man får leka med.

Sedan kan jag förstå dig då du har döttrar och de är förmodligen inte så sugna på actionspel, men det finns väldigt harmoniska och roliga spel på PSN. Titta in där först, rekommenderar att du skaffar ett amerikanskt PSN också då de har lite bättre utbud.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar