Behöver tips på bra spel.

Medlem
Behöver tips på bra spel.

Får snart nya pengar igen så jag har nog tänkt köpa ett nytt spel till ps3. Men jag behöver tips på ett bra spel som jag kan köpa. Såg att Soul caliber 4 kommer i övermon så det kanske kan vara kul.
Dom spelen jag har nu är, Gta4 Guitar hero 3, Mgs4, och uncharted har jag lånat från en kompis. Men finns det några andra bra spel till ps3? Tipsa mig gärna då.

Medlem

Gillar du Fightingspel är nog soulcalibur ett bra köp, ska själv inhandla ett när det kommer på hyllorna.
Om du är som jag och hatar tokseriösa bilspel typ Grand Turismo men gillar mer overkliga och actionladdade bilspel tycker jag Burout paradise är ett bra köp.
FPS så rekomenderar jag varm Battlefield: Bad Company.

Medlem

Seriöst inte för att vara dryg men, det finns minst 3 andra trådar med ungefär exakt samma sak. Jag säger Conan.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

burnout paradise

lite segt i början innan man får dom najsiga bilarna sen äger det

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Seriöst inte för att vara dryg men, det finns minst 3 andra trådar med ungefär exakt samma sak. Jag säger Conan.

Tror det är försent att inte vara dryg...


signatur

Mvh Chr1st3r - Google is my friend...

Medlem

Tja, om du gillar action-rpg:n så kan du nog tycka att Folklore är roligt. Själv tyckte jag att det var ett riktigt kul spel, med bra story och hel nice design. Men eftersom att det fått väldigt blandade betyg så är det inte säkert att du kommer tycka samma sak.

1
Skriv svar