Error 80010514 of Doom

Error 80010514 of Doom

Jahapp...
Idag när man skulle köra igång sitt kära MGS4 igen så kom där upp en liten blinkande ikon med en cd skiva och ett "?".
När jag skulle starta upp spelet igen dök texten "ett fel inträffade vid startåtgärden 80010514" upp!

Efter lite googling så ser jag inget ljus i tunneln... Fler verkar vara drabbade och det ser väldigt, väldigt mörkt ut, inte minst för att nu när jag inte kan köra MGS så kommer ju säkerligen Liquid döda Snake, för han är ju helt försvarslös nu!

Vad skall man göra? Vad kan man göra? Vad måste göras? GAAAAH!

Error of Doooom!

Medlem

2.41 är släppt så det kanske löser problemet. Man måste vara positiv =D

Saken är att... Problemet började efter att jag laddade ner 2.41 *kuslig musik*

Medlem

Funkar några andra spel till ditt ps3?


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

skumt, sådant meddelande får jag endast när jag ska starta ett PSN spel köpt i USA affären men inloggad på EU kontot och det är för att PSN spelen är regionslåsta. Men det ska inte hända på en RETAIL spel. Hur är det med de andra spelen fungerar de?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Har testat med Euro 2008 också, men det blir bara svart! Ibland kan man starta upp det så man kommer till spelets startskärm, men inte längre

Medlem

Prova att ta backup och formatera hd:n. Jag har aldrig varit med om det felet men alltid värt att prova om det inte finns någon annan lösning.

Problemet är "löst" nu iaf, kan jag meddela!
Lämnade in hela ps3'an till verkstad för 3 veckor sedan, och idag blev den klar!
De kunde INTE laga den, och därför har jag fått en sprillans ny ps3'a (80 gig istället för 60) och ehm ja! Om någon får detta problemet med sin ps3, finns där nog ingen lösning mer än att lämna in den!

Medlem

tråkigt att du fick en som man inte kan spela ps2-spel på.. menmen.

Mjaaa... Det är ju sant det du säger Zamuz, men å andra sidan spelade jag inga av mina ps2 spel på min gamla maskin så det är väl ingen större förlust som tur är

1
Skriv svar