Ta Medaljer? HelP!

Medlem
Ta Medaljer? HelP!

Hur tar man medaljer på PS3an?

Jag har Metal Gear Soild 4 och GTA4, mina vänner har medaljer men hur tar man dom?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Genom att klara vissa saker i spelen.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Genom att klara vissa saker i spelen.

Men hur vet man vad man ska klara? Var ser man det?

PS3:down:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Beror på om spelet har stöd för det än.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Hur tar man medaljer på PS3an?

Jag har Metal Gear Soild 4 och GTA4, mina vänner har medaljer men hur tar man dom?

Är det trofy's du menar?


signatur

Mvh Chr1st3r - Google is my friend...

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Men hur vet man vad man ska klara? Var ser man det?

PS3:down:

så PS3 är dålig för att du är helt värdelös på gaming?

oh lawd

Medlem

Existerande spel måste patchas av utvecklarna för att erbjuda trophies. Super Stardust HD är det som i dagsläget innehåller trophies iaf. Du kan kolla läget och trophies på ps3trophies.org

Inaktiv
Skrivet av Tony:

Existerande spel måste patchas av utvecklarna för att erbjuda trophies. Super Stardust HD är det som i dagsläget innehåller trophies iaf. Du kan kolla läget och trophies på ps3trophies.org

Super Stardust HD är för övrigt det bästa Playstation Store spelet hittills och nu när det fick trophys blev det bara bättre

Medlem
Skrivet av Tony:

Existerande spel måste patchas av utvecklarna för att erbjuda trophies. Super Stardust HD är det som i dagsläget innehåller trophies iaf. Du kan kolla läget och trophies på ps3trophies.org

måste bara fråga då, hur uppdaterar jag superstardust? jag har version 3.0 och vad jag hört behöver man 4.0 för att kunna få thropies?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Borde uppdateras av sig själv när patchen finns ute.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Riktigt, super stardust hd uppdaterade sig snällt och fint när jag startade det igår

1
Skriv svar