Metal Gear Online

Medlem
Metal Gear Online

Hej alla MGS fans!

Tänkte starta denna tråd för att se vilka som spelar Metal ger online (MGO). Känns som att denna del av MGS4 är totalt bortglömt då singel player delen är så fantastisk. Har nu spelat i ett par timmar och är riktigt nöjd. Tänk er all dessa underbara eldstrider som förekommer i mgs4 fast i multiplayer form. Kan inte bli bättre och borde få mer uppmärksamhet.

Så till saken:

Ert gamer id:

och vad ni tycker om MGO.

Mitt är redmaczh - redmac


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

id: moses_pj

Singelplayern är sååå mycket bättre än att sitta o lira multiplayer.

Fast det är ju kul och så

Fattar du hur man får lvl2 på skillsen man valt?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

@ Mosoloa1: Genom att spela mycket och använda de "färdigheter" du valt. Du ser på din personal data hur mycket XP du fått och hur mycket som är kvar på varje färdighet du valt.

Klart Singelplayer är underbart, men att kunna skjuta av sig med vänner i MGO är riktigt kul. Samma underbara spelkänsla i SP fast i MP. Inte helt fel. Mycket folk som spelar också så det är lätt att hoppa in i ett spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

@ Mosoloa1: Genom att spela mycket och använda de "färdigheter" du valt. Du ser på din personal data hur mycket XP du fått och hur mycket som är kvar på varje färdighet du valt.

Klart Singelplayer är underbart, men att kunna skjuta av sig med vänner i MGO är riktigt kul. Samma underbara spelkänsla i SP fast i MP. Inte helt fel. Mycket folk som spelar också så det är lätt att hoppa in i ett spel.

Jo det har du faktiskt rätt i. Det är nog bara att jag är så inne i singelplayern är på aot 4!

Spring runt med RPG och skjuter stora robotar med två ben.

Hur som helst tack för tipset ska titta när jag kommer till nästa stop, har spelat rätt så mycket tycker jag i multiplayern så det kan ju inte vara så mycket XP kvar.

Funderar på att köpa upp en ny karaktär kan vara kul att ha en till Då ska jag satsa på lite andra skills eller vad det heter. Nu har jag running, assult rifle och sniper. Lite standrad men vad vet jag...

Vad har du då? Kör du också med running eller?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Psn: ZmokeR

Mgo Nick: ZmokeR

MGO Clanen jag e me i: Deathwing [ligger på clan laddern plats 69]

Min rank i mgo: 4.

Skillz jag använder.

running - lvl 3
CQC - lvl 3
Assult rifle - lvl 3

Byter me.

Knife - lvl 3
Sniper - lvl 2

Och va tycker jag om mgo? UNDERBART!!! Bättre än cod4? JA!

Medlem
Skrivet av swgoliath:

Psn: ZmokeR

Mgo Nick: ZmokeR

MGO Clanen jag e me i: Deathwing [ligger på clan laddern plats 69]

Min rank i mgo: 4.

Skillz jag använder.

running - lvl 3
CQC - lvl 3
Assult rifle - lvl 3

Byter me.

Knife - lvl 3
Sniper - lvl 2

Och va tycker jag om mgo? UNDERBART!!! Bättre än cod4? JA!

Ska adda dig! fall jag glömmer så heter jag: MosesPJ

Level 3 på knife, running, cqc och assult?!!!

jag är level 1 på allt jag vill gå upp men det tar sååå lång tid. Tror du jag får gå med Deathwing?

Ses:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Om du glömmer så addar jag dig senare idag efter jobbet. :] .

Jag vet att d e galet segt att levla och att d tar år känns d som, men jag har lite råd för dig så det går snabbare, och för alla andra som tycker d går segt.

1. Ha alltid runn skillen på om ni vill levla den, för så fort du/ni tar upp kniven och springer så levlas den upp. DEN LEVLAS INTE nått nässtan om ni springer runnt me assult R uppe.

2. Dom som inte vet så är (me assult r) d änklare att inte sikta när ni skjuter, använd "titt-ringen" istället, sätt nederkanden av ringen i hak höjd och spraya,bursta en av kulorna blir garanterat ett hs.

3. Vill ni lära er cqc och kniv skillz snabbare, gå in på en cqc / kniv server och kassta och snitta och greppa så mycket ni kan. :] btw [ ska ni göra stryp grepp så måsste ni ha cqc skillen på]

4. Vill ni levla både kniv och cqc på samma gång, så ta först ett stryp grepp och håll honnom där, SLÄPP honnom pressis innan han deckar, (han kommer gå ner på knä) Stunna han sen me kniven.

Inaktiv

Och till moses.

1. ska snacka me C ledaren. ( d e en engelsk clan) Btw, vi lirar warhawk, och cod 4 oxå

2 Har du mic? om inte fixa, jag har Ps3ans egna usb mic, funkar perfekt och e billig.

3. Vi tar imot lvl 3 personer bara vet jag me säkerhet, [inte skillz alltså] utan lvl3 i char status, men jag kan hjälpa dig upp.

Medlem

Tack så mycket för det du skrev ovan!

Skrivet av swgoliath:

Och till moses.

1. ska snacka me C ledaren. ( d e en engelsk clan) Btw, vi lirar warhawk, och cod 4 oxå

2 Har du mic? om inte fixa, jag har Ps3ans egna usb mic, funkar perfekt och e billig.

3. Vi tar imot lvl 3 personer bara vet jag me säkerhet, [inte skillz alltså] utan lvl3 i char status, men jag kan hjälpa dig upp.

Skyst, låter bra. Jag är level 2 nu tror jag.
Jag har inte mick nej, var finns den och beställa (PS3 Micken).

Jag spelar bara MGS4 i nuläget funderar på att köpa BF Bad Company.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Du kan köpa micen på webhallen. 290kr tror jag den kosstar

Inaktiv
Skrivet av swgoliath:

Du kan köpa micen på webhallen. 290kr tror jag den kosstar

Ajo det kan man men det är en USB också

Logitech Cordless Vantage Headset för PS3

Vill man inte ha några sladdar som hänger ska man köpa den där

Rör dig fritt med en räckvidd på 9 meter.

Medlem

Här är mitt ID: BlackBurn89 Vore skitskoj att lira lite MGO

Medlem

Man kan ta vilken blåtandsheadset som helst tror jag. Jag har dels det jag fick med warhawk samt ett jag köpte på teknikmagasinet för 2 år sen, båda verkar registrera. Anyways, mitt Game ID i MGO är gagoff88 om jag inte minns fel. kasst att man behöver en viss längd på sitt id... oh well, lirar inte mgo särskilt ofta då jag brukar bli så förbannad på tafatta lagkamrater
Sen så håller jag även på med andra genomspelningen av single player med no kills / no alerts

edit : och mitt psn-nick är gagoff, ifall någon känner för att lägga till mig där också

Medlem

Här är mitt ID: stormense
Men kom aldrig till att spela online då det tog en timma med uppdatering, skaffa ID och klä gubben. Tröttnade och loggade ut. Tyckte inte det ska vara på det viset och då är GTA 4 Online snabbare och enklare... eller till PC: F.E.A.R online.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av svendolph:

Här är mitt ID: stormense
Men kom aldrig till att spela online då det tog en timma med uppdatering, skaffa ID och klä gubben. Tröttnade och loggade ut. Tyckte inte det ska vara på det viset och då är GTA 4 Online snabbare och enklare... eller till PC: F.E.A.R online.

Ge spelet en chans, allt handlar inte om att klä gubben.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

PSN:Fille369
Game ID: hurtigfelix01
Lvl mgo: Lvl 2 (snart lvl 3 )
Och Swgoliath jag ska adda dig, om jag får;)
Och mgo är ett av det bästa onlinespelen jag har spelat på ps3:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar