Spoilervarning: MGS4 - Hur ska man döda ...bossen?

Medlem
Spoilervarning: MGS4 - Hur ska man döda ...bossen?

Jag har kommit till aot 3 och möter en stor flygande galning som skjuter missiler och har sina kamrater som också är väldigt irriterande.

Dom lilla flyg vännerna kan man ta kål på genom att skjuta på deras vapen så dom exploderar.

Nu är frågan, han som man ska döda mannen med livmätaren.

Vilket vapen?
Ska jag vara inne i huset? Högst upp?
Gömma mig?

Help!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vilket vapen du vill egentligen, men jag kan rekommendera att du uppgraderar ett automatvapen med en granatkastare och använder det. Jag kan rekommendera att du är på mittenvåningen, men högsta våningen kan vara bra om du vill gömma dig och attackera honom när han minst anar det.

Ibland åker hon iväg för att hon överhettas, titta då efter hennes "fåglar", ta fram ett sniper-gevär och skjut henne i huvudet. Ibland kommer hon att flyga in i byggnaden om du befinner dig på mittenvåningen. Då ska du passa på att spränga henne åt helvete!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Det är en tjej annars.

Jag stog på taket och skjöt tills hon dog.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hehe okej. Så det är en hon? okej, jag ska försöka med granatgevär och lite sniper då och då. Tack för tipsen.

Börjar med fullt i liv och har 1 noodle... väldigt svårt :/.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag gick högst upp och matade med min M60. Då och då när hon svävar på samma plats så avlossade jag en stinger

Medlem

Okej. Var riktigt nära igen nu men hon forsätter manga massor av bomber.

För er som inte förstår min beskrivning...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

^- Typ 3 st har givit dig svar på hur du dödar bossen ;p

Jag stod med min RPG 7 under trappen, finns typ ett utrymme på våning längst ner. Det är på motsats sida av trappan uppgången. Sen stod jag bara där och lurade till han kom in och då blastade jag honom till kingdom come. Tror inte ens jag förlorade någon health alls på den bossen. Och detta på Big Boss Hard, så vet ej om det funkar bra på högre svårighetsgrader.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Typ 3 st har givit dig svar på hur du dödar bossen ;p

Jag stod med min RPG 7 under trappen, finns typ ett utrymme på våning längst ner. Det är på motsats sida av trappan uppgången. Sen stod jag bara där och lurade till han kom in och då blastade jag honom till kingdom come. Tror inte ens jag förlorade någon health alls på den bossen. Och detta på Big Boss Hard, så vet ej om det funkar bra på högre svårighetsgrader.

Det kan fungera! Tur jag köpte en RPG innan uppdraget då.

Tack för tipsen nu ska hon dööö!!:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Klara den i natt. Lite lång cutscene det var mellan act3 o 4 då. Nästan som en film bara den

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Klara den i natt. Lite lång cutscene det var mellan act3 o 4 då. Nästan som en film bara den

En jävligt bra film! En av de bästa mellansekvenserna i spelet.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av Cyberz:

Klara den i natt. Lite lång cutscene det var mellan act3 o 4 då. Nästan som en film bara den

En jävligt bra film! En av de bästa mellansekvenserna i spelet.

Precis. Fan vad jag tyckte synd om Snake som offrade halva ansiktet för sin mamma.

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av Cyberz:

Klara den i natt. Lite lång cutscene det var mellan act3 o 4 då. Nästan som en film bara den

En jävligt bra film! En av de bästa mellansekvenserna i spelet.

Precis. Fan vad jag tyckte synd om Snake som offrade halva ansiktet för sin mamma.

Använd spoiler tag kanske?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Tony:
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av Cyberz:

Klara den i natt. Lite lång cutscene det var mellan act3 o 4 då. Nästan som en film bara den

En jävligt bra film! En av de bästa mellansekvenserna i spelet.

Precis. Fan vad jag tyckte synd om Snake som offrade halva ansiktet för sin mamma.

Använd spoiler tag kanske?

Well, om man har klarat bossen i act 3 så vet man ju..eller är det någon här i denna tråd som inte klarat den än? Om så är fallet så ber jag om ursäkt. Och skäms på er, ni borde inte vara här..

1
Skriv svar