help plz mgs4 vamp........ spoiler varning

Inaktiv
help plz mgs4 vamp........ spoiler varning

Hur fan dödar man vamp? det går ju inte.

Medlem

Du spilade nog mer i själva titeln än i inlägget ;>


signatur

Videomupp

Inaktiv

förutom att han skriker om nanomachine kroppar och du har något för sånt i ditt inventory ... så vet jag inte

han skriker i alla fall om det på japanska versionen, vet inte va han säger på engelska .. verkar vara många som inte förstår när han säger rakt ut vad man ska göra
dagens gamers? need less gears of war, more brain games!

Medlem

Han säger "As long as the nanomachines spin in my body, you cant keep me down "

Så här dödar du han.

1. Skjut på han tills han faller ner på golvet
2. Ta fram kniven och syringe (blå item)
3. Ställ dig bakom han när han håller på att kliva up.
4. Tryck R1 sen triangle för att använda syringe på han (du dödar hans nanomachines)

Annars kan man fråga otacon.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

^- Kör man på litet svårare svårighets grad så funkar det nog inte att göra sådär, jag var tvungen att slå ner aset till han fick slut på sin "stamina/fatigue" eller va fan man ska kalla det. DÅ kunde jag skjuta ner aset och ta honom i ett grepp i CQC.

Fast resten stämmer ;p

Inaktiv
Skrivet av F3D:

förutom att han skriker om nanomachine kroppar och du har något för sånt i ditt inventory ... så vet jag inte

han skriker i alla fall om det på japanska versionen, vet inte va han säger på engelska .. verkar vara många som inte förstår när han säger rakt ut vad man ska göra
dagens gamers? need less gears of war, more brain games!

hm gears sög lite för det var så jälla torrt:D. Och mgs4 är världens bästa spel imo:D älskar både multiplayern och singleplayern. Det var också lite roligt att man fick spela en pytte liten snutt av mgs1 innan man kom till shadow moses:D. gametrailers retrospective var en bra upvärmning:D.

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Han säger "As long as the nanomachines spin in my body, you cant keep me down "

Så här dödar du han.

1. Skjut på han tills han faller ner på golvet
2. Ta fram kniven och syringe (blå item)
3. Ställ dig bakom han när han håller på att kliva up.
4. Tryck R1 sen triangle för att använda syringe på han (du dödar hans nanomachines)

Annars kan man fråga otacon.

Tackar testar det nu :D:up:.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

slå ner aset till han fick slut på sin "stamina/fatigue"

palla!:$

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

slå ner aset till han fick slut på sin "stamina/fatigue"

palla!:$

Var tvungen att göra det av någon jävla anledning, så hade inget val direkt ;p

Inaktiv

Nu har jag klarat ut det:) men jag trodde det skulle vara 20timmar eller mer. Men det blev 16 typ för mig:(. Det är nog världens bästa spel iaf:).

Medlem
Skrivet av lagg:

Nu har jag klarat ut det:) men jag trodde det skulle vara 20timmar eller mer. Men det blev 16 typ för mig:(. Det är nog världens bästa spel iaf:).

rusha inte genom spelet, upptäck saker och njut lite mer bara en hint


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av lagg:

Nu har jag klarat ut det:) men jag trodde det skulle vara 20timmar eller mer. Men det blev 16 typ för mig:(. Det är nog världens bästa spel iaf:).

rusha inte genom spelet, upptäck saker och njut lite mer bara en hint

Kan väl inte vara så väldigt rushat? Jag drog igenom på ca 17 timmar. Ska spela om nu och försöka få så lite alerts som möjligt, mer stealthy. Helst 0 kills också. Och det är inte ens på svåraste, vilket vissa verkar klara. Galet...

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av lagg:

Nu har jag klarat ut det:) men jag trodde det skulle vara 20timmar eller mer. Men det blev 16 typ för mig:(. Det är nog världens bästa spel iaf:).

rusha inte genom spelet, upptäck saker och njut lite mer bara en hint

hm jag rushade inte percis:/ men jag ska köra igenom det en gång till minst:D.

Medlem

skapligt problem med alla gekos som kommer sen. kommer inte förbi det...

Medlem

Dom är inte så svår, använd railgun så dör dom ganska snabbt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar