Nytt bärbart spel både till PSP och NDS

Inaktiv
Nytt bärbart spel både till PSP och NDS

Ska snart resa och undrar om ni vet något bra spel till PSP eller NDS de här spelen har jag:

NDS
Brain Training
Wario Ware
Advance Wars
Trauma Center 1
Mario kart

PSP
Dexter
Mercury: meltdown
Burnout
Lumines
Loco Rocko
Virtual Tennis

Jag funderar på dessa
Trauma Center 2
Echochrome
Patapon
Lemmings

detta vill jag inte ha
Tunga rollspel
Sportspel
Fighting spel
Racing spel

Förslag?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Verkar som att du knappast behöver fler spel, men om du tycker att det är för lite ändå så kan du köra på trauma center 2 om du gillade 1an


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Släpps inte för änns 1:a juli. Det känns inte som att jag behöver köpa det till fullt pris så jag väntar nog med det. Och nej man kan aldrig ha förmycket spel


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

till PSP: god of war, patapon, wipeout pure/pulse (jag gillar inte heller racing-spel, men dessa är faktiskt bra!)

till NDS: det andra advance wars, zelda, kirby canavas curse, castlevania dawn of sorrow, new super mario, metroid prime hunters.

finns till båda: puzzle quest och spaceinvaders extreme.

Inaktiv
Skrivet av lave:

till PSP: god of war, patapon, wipeout pure/pulse (jag gillar inte heller racing-spel, men dessa är faktiskt bra!)

till NDS: det andra advance wars, zelda, kirby canavas curse, castlevania dawn of sorrow, new super mario, metroid prime hunters.

finns till båda: puzzle quest och spaceinvaders extreme.

O just det ja. Jag har redan new Super mario bros och metriod prime. men ska ta en titt på kirby


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

God of War måste du skaffa, bästa spelet till konsolen.
Metal Gear Solid Portable Ops är också värt ett försök, jag hårddiggar blandningen av sneak 'em up och Pokemon-samlandet.

Inaktiv

Skit smart och flytta min tråd hit nu missar jag ju alla nindendo förslag.

Har redan god of war till Ps2 så det behövs inte till psp funderar på att köpa det riktiga MGS till PS3 så det blir inte det heller

Tack för att ni försöker men era förslag är inte dugliga. Jag får klara mig själv istället


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Du är medveten om att God of War till PSP inte är samma spel som till PS2 va? Det är "3:dje" spelet i serien.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Du är medveten om att God of War till PSP inte är samma spel som till PS2 va? Det är "3:dje" spelet i serien.

PSP God of war - God of War - God of War II

Så ser det ut

1
Skriv svar