Playstation 3 impotera?

Inaktiv
Playstation 3 impotera?

Tjena!

Jag är sugen på att impotera en ny Playstation 3 med Metal Gear solid 4. Dom två jag har hittat är:Playstation 3 80 GB Metal Gear Solid 4 Pack ochMetal Gear Solid 4 Limited Edition Playstation 3 Bundle. Den sista nämda tycker jag är snygg det är därför jag vill ha den!:)

PS. Jag vet att man behöver bytta utström adaptern och man kan inte spela svenska filmer på den.

Inaktiv

Jaha... Och?


signatur

Mvh Chr1st3r - Google is my friend...

Inaktiv
Skrivet av Chr1st3r:

Jaha... Och?

Jag tror han vill att någon som importerar ska importera åt honom....kanske?

Medlem

Hm du lär ju åka säkerligen på tull om du beställer från usa.

Medlem

köpte precis en ps3 från USA, är dock osäker på hur det funkar med strömmen- då vi har annan strömstyrka än i USA. Måste man skaffa en transformator lr är det bara att tuta o köra?

Medlem

Bumpar den här, är sugen att köpa en amerikansk, men det är ju strömsladden som är det krångliga. Vad är det för strömsladd man behöver och var kan man köpa en sådan? Och hur gick det Zome0ne? Behövde du något speciellt annars?


signatur

Videomupp

Medlem

Man behöver ingen transformator. Bara att ta en sådan sladd som man använder till en vanlig dator. Funkar utmärkt.

Medlem

Har importerat två stycken Ps3 från japan en 80 gigabytes och en vit edition 40 gigabytes, problemet är uppdateringarna. Den första pajade helt efter uppd. och den vita har jag inte vågat uppdatera än så det finns risker när man importerar. Kan tillägga att ingen i Svergie vill ta emot min Ps3 och laga den åt mig eftersom garantin inte sträcker sig från Japan till Svergie även om att Sony säger att den ska vara världsomspännade

1
Skriv svar