Underbart skak(dualshock 3)

Inaktiv
Underbart skak(dualshock 3)

Är det någon som vet när dualshock 3 kommer till Europa/Sverige? Det har väll släppts i Japen va?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Tyckte det var bra mycket roligare när jag väl fick min, blev galen på att det inte fanns nån rumble alls och att den gamla vägde så lite. så för min del är det rumble all the way.

Inaktiv

Har du en? Var köpte/snodde du den?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Jag köpte min DS3 ifrån yesasia.com. Mycket härligt.
Känner inte till något fast datum än för lanseringen här i Sverige, tror det är juli/augusti som gäller nu.

Inaktiv
Skrivet av Bukload:

Jag köpte min DS3 ifrån yesasia.com. Mycket härligt.
Känner inte till något fast datum än för lanseringen här i Sverige, tror det är juli/augusti som gäller nu.

mm fast där jag bor så har dom haft dom i affär sedan mars:D.

Medlem
Medlem

Sixaxis är faktiskt väldigt kul, som när man åker bil, båt eller liknande. Därför tror jag lätt att Dual Shock inte är så viktigt, blir inget köp.

Blir det inte extra jobb för spelutvecklarna att satsa på både Sixaxis och det där "Dual Shock"? Bara en tanke...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Är det en rörelse detektor på dual shock 3?


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Sweet med lite vikt i kontrollen. Som den är nu så blir jag galen på att man inte känner nåt i handen.


signatur
Medlem

Fast man vill ju ha den vita DS3an, SJUKT snygg!
http://www.console-mania.net/ima/dualshock3-ps3.jpg
Blir till och importera den sen när man har cash efter sommaren

Inaktiv

DS3 är precis som Sixaxxis, med rumble inbyggt. Kortare batteri-tid, tyngre, men totalt värt det imo. Köpte min i Thailand i februari, ångrar bara att jag inte köpte två och bytte ut mina två sixaxxis.

Medlem

Verkligen inte Viktigt, det är bara överskattat.

(jag kommer dock köpa de nya ps3 kontrollerna ifall jag behöver fler i framtiden)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Sixxaxis är mycket häftigare och roligare att spela med. Det är ju faktiskt roligare att kunna använda själva kontrollen för att styra sin karaktär än att använda knappar och känna vibrationer.

Medlem

Har aldrig gillat vibrationer i handkontrollen, så jag är hellre utan.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Sixxaxis är mycket häftigare och roligare att spela med. Det är ju faktiskt roligare att kunna använda själva kontrollen för att styra sin karaktär än att använda knappar och känna vibrationer.

Hoppas du är medveten om att sixaxis funktionen finns i DS3 oxå? Det är precis samma pryl fast med rumble.


signatur
Medlem
Skrivet av Snurr:

Fast man vill ju ha den vita DS3an, SJUKT snygg!
http://www.console-mania.net/ima/dualshock3-ps3.jpg
Blir till och importera den sen när man har cash efter sommaren

Den e fan som du säger den e Sjukt Schnygg! nu vill man bara ha en ps3:a som matchar vart finns den?

Ps till er alla som tror att man väljer bort sixaxis om man ska ha ds3 kolla på denna bild noga som Snurr har lagt upp

Medlem

jag köpte med en ds3 kontroll med mitt ps3 från ps3kungen så jag har aldrig varit utan skak
det skakar så härligt i knät när man spränger en vägg i bad company demot XD

Medlem

Jag vill ha en DS3 med sladd!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Jag vill ha en DS3 med sladd!

Hahaha..... Eller var du seriös?

Medlem

Jag gillar inte att behöva ladda saker, jag vill hellre ha sladd. Den medföljande usb kabeln är tyvärr för kort, det kanske går att köpa en längre sådan bara??


signatur

Meep!

Medlem

Jag skarvade min med en vanlig usb förlängare. Inga problem alls.


signatur
Medlem

Jag har eg. inge större användning för flera handkontroller nu, iom att jag redan har 2st... Men när DS3 släpps köper jag förmodligen 1 sådan och använder som primär kontroll. Tycker det verkar galet att slänga de äldre. Man kan ju trots allt ha 7st samtidigt

Medlem
Skrivet av Phobo:

Jag gillar inte att behöva ladda saker, jag vill hellre ha sladd. Den medföljande usb kabeln är tyvärr för kort, det kanske går att köpa en längre sådan bara??

Eh ladda kontrollen tar typ 20 min sen så räcker den i evigheter känns det som, brukar alltid förvånas över hur länge en laddning egentligen räcker och då kör jag med rumble som drar lite mera också.

1
Skriv svar