Race Driver: GRID

Inaktiv
Race Driver: GRID

Ingen som kör detta eminenta bilspel till ps3? har fan inte sett en enda svensk online än, och jag har kört mycket.

Är ni några som kör, så adda på (signatur)
Tycker för övrigt att detta är fruktansvärt roligt, spelat hiskeligt mycket redan, inte ens rört singleplayer delen än...

(inväntar F3D's Ridge Racer praise)


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

sitter o spelar RR nu faktiskt, svarar snart

edit:
förutom att RR är det bästa spelet på konsol så ..
testade GRID demon idag igen .. rätt ballt .. funderar nästan på köp ..
men failar fett på driftingen .. o man måste ju nästan ha på alla assist förutom broms assist, annars sladdar man ju så fort man råkar svänga i en kurva ..

inte helt solid tycker jag ..

Medlem

Blev besviken på detta spel. Utnytjar nog öppet köp och köper mgs på torsdag istället.

Inaktiv
Skrivet av F3D:

sitter o spelar RR nu faktiskt, svarar snart

edit:
förutom att RR är det bästa spelet på konsol så ..
testade GRID demon idag igen .. rätt ballt .. funderar nästan på köp ..
men failar fett på driftingen .. o man måste ju nästan ha på alla assist förutom broms assist, annars sladdar man ju så fort man råkar svänga i en kurva ..

inte helt solid tycker jag ..

Seriöst lirar du alltid RR?!:D

Inaktiv
Skrivet av lagg:

Seriöst lirar du alltid RR?!:D

finns det seriöst nån som inte lirar RR varje dag? ..
skäms på den personen i så fall!! FY SKÄMS!

Inaktiv
Skrivet av F3D:
Skrivet av lagg:

Seriöst lirar du alltid RR?!:D

finns det seriöst nån som inte lirar RR varje dag? ..
skäms på den personen i så fall!! FY SKÄMS!

Jag har inte ens RR:(

Inaktiv

nej nu jääälar hijackers ni är, mer GRID, mindre RR här inne nu


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv
Skrivet av impact:

nej nu jääälar hijackers ni är, mer GRID, mindre RR här inne nu

ok:D

Inaktiv

impact, då du fortfarande inte utmanat mig i Tekken som du lovade .. erm ... ja.. and then something ..

nä men seriöst, är lite sugen på grid .. men vet inte om man verkligen vill lägga ut pengar på det faktiskt ..

tvivlar till och med på Metal Gear ... fatta vad pefekt ett spel måste vara för att jag ska köpa det! .. Ridge Racer t ex

Inaktiv
Skrivet av F3D:

impact, då du fortfarande inte utmanat mig i Tekken som du lovade .. erm ... ja.. and then something ..

nä men seriöst, är lite sugen på grid .. men vet inte om man verkligen vill lägga ut pengar på det faktiskt ..

tvivlar till och med på Metal Gear ... fatta vad pefekt ett spel måste vara för att jag ska köpa det! .. Ridge Racer t ex

lol just ja du lirade RR och tekken:D har inga av dom B spelen:D(lol skoja:D). WTF not MGS4:( det kommer ju vara ett perfekt spel:up:.

Inaktiv

har inte lirat MGS 2-3, så känner mig ute .. o portable ops var värdelöst .. tvivlar på hela Metal Gear conceptet .. snacka politik i flera minuter och om karaktärer som är så långt ifrån huvud storyn som det bara går, helt ointeresant

fan, jag som just svängde tillbaka (som man gör i ridge racer btw) till on-topic, så kommer du o snackar Metal Gear istället!

nu kommer impact lacka o försöka slå oss med sin värdelösa Lilly ..

Inaktiv
Skrivet av F3D:

har inte lirat MGS 2-3, så känner mig ute .. o portable ops var värdelöst .. tvivlar på hela Metal Gear conceptet .. snacka politik i flera minuter och om karaktärer som är så långt ifrån huvud storyn som det bara går, helt ointeresant

fan, jag som just svängde tillbaka (som man gör i ridge racer btw) till on-topic, så kommer du o snackar Metal Gear istället!

nu kommer impact lacka o försöka slå oss med sin värdelösa Lilly ..

lol:D. On topic tyckte ifrån demot att det inte var värt 579kr:|

Inaktiv

haha, lilly är inte värdelös! hon är purdy... lite bortskämd och ung kanske men... :$

Ja jag ska styra upp onlinedelen till Tekken så får vi spela, det är ett kungligt spel, det håller jag verkligen med om!

Har beställt en Logitech Driving Force EX nu för att köra i GRID och DiRT med, nu är det serious fucking business!

EDIT: Tror också på MGS4, hoppas det blir lite som ettan isåfall, har inte spelat det själv men såg en walkthrough på youtube som var väldigt underhållande, gillar smygaspel

EDIT2: Om ryktena stämmer, så får vi In-game XMB och trophies denna veckan :heart:


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Spelet ser helt OK ut, dock för dyrt för att köpas.

...Vad är RR?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Spelet ser helt OK ut, dock för dyrt för att köpas.

...Vad är RR?

Ridge racer:D

Medlem

Spelet är så jävla grymt! Roligaste bilspelet på länge och jag hatade demot men hela spelet är grymt! Ni som lirar adda "BlackBurn89" Ses Online!

Inaktiv

håller med, fick min ratt igår och känslan är obeskrivbar, ett toppspel blev om än, ännu bättre. ja, såg att du var inne i grid igår blackburn, jag hakar gärna på nästa gång

edit: he he, skriver detta på min ps3, min dator har fått maka på sig, har fetat upp tvn och ratten på datorbordet nu för bästa känsla soffbord + ratt var ingen hit kan jag lova.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar