Medlem
HAZE

I dag släpptes ju Haze, har själv inte köpt det ännu men är lite sugen.

Hur är spelet igentligen?

Inaktiv

Det är på väg hem till mig så jag kan inte svara på hur retailversionen är. Det jag vet dock är att demot är riktigt roligt, speciellt i Co-op.

Medlem

Det har ju fått riktigt dåliga recensioner, men smaken är som baken.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Tänk dig Crysis fast i en PS3. Så skulle jag se det i alla fall.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Demon var sådär. Som vilket annat fps spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelet har fått dålig kritik men på något vis så är jag riktigt sugen på spelet ändå. Tyckte demot var helt okej och tror spelet kan vara helt okej med. Men Kibb får gärna berätta vad han tycker om det


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Inaktiv

Tycker dom härmar MAster Chief till 100 %.

Inte för att vara en fanboy men jag tycker att dom kunde att gjort spelet med exlusivt till ps3.

Dom jämför redan Halo vs Haze på youtube.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Dom jämför redan Halo vs Haze på youtube.

Haha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av F3D:

4.5

av fem eller tio?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Fick spelet igår och har spelat som en tok (eller nja) med min bror nu i Co-op. Spelet är väldigt roligt. Storyn är välskriven och allt fungerar jäkligt bra, det är ett mycket roligt spel helt enkelt.
Dock känns det aningen "krystat", kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men man känner ibland hur det kunde blivit bättre på så många sätt.
Dock ett värdigt köp om du gillar bra FPS och då speciellt i Co-op.

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av F3D:

4.5

av fem eller tio?

de fick 4.5 av IGN , av 10
vilket jag finner underbart underhållande

tur att man har ridge racer o spela i alla fall

fortfarande bästa ps3 spelet

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av redmac:
Skrivet av F3D:

4.5

av fem eller tio?

de fick 4.5 av IGN , av 10
vilket jag finner underbart underhållande

tur att man har ridge racer o spela i alla fall

fortfarande bästa ps3 spelet

Bästa PS3 spelet...tveksamt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Haze är lätt 8/10. IGN iz nab kk?

Medlem

Haze ser inte ens kul ut när man ser videos och video reviews.
Visst coop så är det mesta kul men njä, haze verkar vara en medelmåtta.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

För att vara utvecklat till endast ps3 så tycker man verkligen att den grafiska biten ska hålla lite mer klass. Haze är ju fulare än xbox och ps2 pangaren Black, som var fet läckert när de kom!

Med så stora förseningar hade man nog förväntat sej ett lite bättre spel än vad de är, vill man ha ett fps så köper man CoD4 lixom?

Hoppas nu om några år när haze 2 äntrar scenen, blir ett rysligt bra spel ...

Medlem
Skrivet av Bengan87:

För att vara utvecklat till endast ps3 så tycker man verkligen att den grafiska biten ska hålla lite mer klass. Haze är ju fulare än xbox och ps2 pangaren Black, som var fet läckert när de kom!

Med så stora förseningar hade man nog förväntat sej ett lite bättre spel än vad de är, vill man ha ett fps så köper man CoD4 lixom?

Hoppas nu om några år när haze 2 äntrar scenen, blir ett rysligt bra spel ...

Chansen för att Haze 2 ska komma när denna spel har blivit sågad av typ alla är lite osannolikt

Inaktiv

Ne, Haze var ingen höjdare. Det enda intressanta inslaget var drogen Nectar som man tar i strid för att förhöja sina förmågor. Tyvärr höjer det inte intrycket från spelet som var väldigt alldagligt och lämnar en väldigt oberörd. Dock omedvetet underhållande mellansekvenser tack vare det fullkomligt usla skådespeleriet.

Inaktiv
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Bengan87:

För att vara utvecklat till endast ps3 så tycker man verkligen att den grafiska biten ska hålla lite mer klass. Haze är ju fulare än xbox och ps2 pangaren Black, som var fet läckert när de kom!

Med så stora förseningar hade man nog förväntat sej ett lite bättre spel än vad de är, vill man ha ett fps så köper man CoD4 lixom?

Hoppas nu om några år när haze 2 äntrar scenen, blir ett rysligt bra spel ...

Chansen för att Haze 2 ska komma när denna spel har blivit sågad av typ alla är lite osannolikt

Så länge spelet säljer hyggligt så skiter de nog ur sig en tvåa också, hoppas de lägger mer energi på gameplay och utförande av själva spelet istället för marknadsföring nästa gång.

1
Skriv svar