MGS 4 Recension!

Medlem
MGS 4 Recension!

Official Ps3 Magazine blev först med att recensera det lovande MGS 4! Full pott blev det förstås, man kan nog googla fram några scans om man är nyfiken.

Är det någon som har koll på hur långt ungeför spelet är? Jag har för mig att dom har sagt att det är runt 30 h. Kan det vara så?


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

^- Skulle mer gissa på ungefär 16-22 timmar för en "vanlig" spelare. Om dom inte nu förstås har lyckats pressa in ännu mer cut scenes än vanligt.

Medlem

Tidig recension. Det är ca 3 veckor tills det kommer ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Här är en videorecension av spelet från nåt spelprogram på TV7. Aldrig hört talas om programmet förut och är väl ingen höjdarrecension direkt. Men alltid kul med videorecensioner

http://www.tv7games.se/ValtSpel.aspx?clipId=242

Medlem

Tur att man har förbokat spelet:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Gah, tips om ni vill vara härligt ovetande, kolla inte på recensionen. Skulle ha tänkt på det först men det var lite för mycket spoiler för att jag skulle se hela >_>


signatur

Videomupp

Medlem

såg på tradera att nån sålde det... från usa, fake tro?

Medlem
Skrivet av WildThing:

Gah, tips om ni vill vara härligt ovetande, kolla inte på recensionen. Skulle ha tänkt på det först men det var lite för mycket spoiler för att jag skulle se hela >_>

Beror ju på hur ovetande man vill vara, dom visade ju inte mer i recensionen än vad man har fått sett om man kollat in trailers och intervjuer. Såg inget nytt material iallafall.

Medlem

Detta lär ju vara årets mest hypade spel, ärligt? =P Hoppas det är bra, det senaste jag spelade var det första som kom till PS2 , spelade igenom det på en natt dock.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Gah, tips om ni vill vara härligt ovetande, kolla inte på recensionen. Skulle ha tänkt på det först men det var lite för mycket spoiler för att jag skulle se hela >_>

Det är ju sjukt mycket sekretess, Kojima vill inte att man ska veta så mycket mer än om Mellanöstern-staden som egentligen är en sorts uppvärmning för resten av spelet.

Den där Tv7-recensionen var ju ingen höjdare, "Gode gamle snejk". Men intressant ändå!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

1
Skriv svar