Medlem
Medlem

Bra tips. Jag har själv använt den sidan, smidigt att ladda ner demon direkt till psp'n.

Inaktiv

Härligt Simon! Det tackar vi för

Inaktiv

Nu vet jag inte om jag e ute och cyklar i fel forum, men jag undrar om ni har några bra psp spel tips? ( jag har gta Liberty city och tyckte att det var sådär)

Tackar


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Inaktiv

Du är lite ute och cyklar men jag kan ändå rekommendera Patapon och God of War.

Medlem

Ratchet & Clank: Size Matters verkar kul, köpte det idag men har inte spelat det så mycket.

Inaktiv
Skrivet av Xphome:

Ratchet & Clank: Size Matters verkar kul, köpte det idag men har inte spelat det så mycket.

Beställde det igår med Ape Escape P


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Medlem

Tack för tipset:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Om en moderator/admin gjorde denna topic till sticky kan jag lägga till massa andra bra länkar till PSP saker

Medlem

Varför inte fylla på din första post då med det som du har så kanske vi förhoppningsvis får en bra PSP tråd tillslut.

Medlem
Skrivet av multie:

Varför inte fylla på din första post då med det som du har så kanske vi förhoppningsvis får en bra PSP tråd tillslut.

Tänker göra det om den blir sticky, tänker ändra titel också men orka leta och skriva massa länkar om tråden bara försvinner in bland dem gamla inläggen.

Jag vill ha gow demot men då får man gå in på ps sidan, o när jag laddar ner det därifrån blir det bara en fil på några kb så det funkar inte :S men någon som vet vart man kan få tag i ett demo?

Inaktiv

ps sidan använder sig av en egen downloader/installations app vill jag tro, det är nog det den filen är till för..
kunde du inte ta det från sidan ovan?

f.ö, har du spelat God of War 1/2, så är det just det du får med Chains of Olympus! perfekt

1
Skriv svar