Rekommendera ett RIKTIGT snyggt PS3 spel.

Inaktiv
Rekommendera ett RIKTIGT snyggt PS3 spel.

Rekommendera ett RIKTIGT snyggt PS3 spel.

Medlem

Uncharted: Drakes Fortune tyckte jag var snyggt.

Inaktiv

Uncharted: Drakes Fortune och Gran Turismo.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Inaktiv

uncharted & ratchet

Medlem
Skrivet av taah:

uncharted & ratchet

Har inte lirat uncharted, men har Ratchet, det kan jag hålla med om, riktigt snyggt och ett RIKTIGT bra spel!

Inaktiv
Skrivet av Evil_KuRT:

Har inte lirat uncharted

måste åtgärdas!

Medlem

Grand Turismo Prologue?

Jag har dock inte spelat det på grund av att jag gillar inte bilspel, men har sett på bilder att det är snuskigt snyggt.

Medlem

Call of duty 4:up:

Inaktiv

Ett annat snyggt spel är Super Stardust HD. Riktigt skoj är det också

Medlem

För att nämna några fler än de som sagts ovan säger jag Unreal Tournament 3 och Heavenly Sword.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Unreal Tournament 3 .


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Killzone 2 ^^

Inaktiv

Köpte Fight Night Round 3 idag, tycker att det är någorlunda snyggt =). Annars så är väl CoD4 eller UT3 fina spel, GTP är onekligt snyggt det också.

Medlem

Uncharted är riktigt, riktigt snyggt. Mycket pga atmosfären.

Medlem
Skrivet av Tony:

Uncharted är riktigt, riktigt snyggt. Mycket pga atmosfären.

Word

Medlem
Skrivet av Tony:

Uncharted är riktigt, riktigt snyggt. Mycket pga atmosfären.

synd att det spelet bara är 720p dock

Flakmonkey

Det som jag tycker gör Uncharted så snyggt är smådetaljer som att kläderna blir blöta och de imo fantastiska animationerna... han springer faktiskt normalt - inte full fart hela tiden utan lite fint joggandes... när han springer nerför trappor, etc etc... sånt där som gör att det skiljer sig från mängden... tycker faktiskt det är det snyggaste spelet just nu till konsol... speciellt med tanke på att det inte lider av FPS-drops, iaf inte som jag märkte av

Inaktiv
Skrivet av krile:
Skrivet av Tony:

Uncharted är riktigt, riktigt snyggt. Mycket pga atmosfären.

synd att det spelet bara är 720p dock

Är det inte? Fan vad coolt. Ändå såg inte jag pixlarna på brorsans 46" TV på 1.5 meters avstånd. Jag trodde verkligen det var 1080p för att det var så jädrans snyggt. Men imo är det viktigare att spelet flyter och har snygga animationer än att det hackar Sören. Assassins Creed har också jäkligt snygga animationer.

Medlem

Burnout Paradise!

Köpte det igår efter att ha suktat över det hos en kompis, men nu är det mitt!

Inaktiv
Skrivet av Evil_KuRT:
Skrivet av taah:

uncharted & ratchet

Har inte lirat uncharted, men har Ratchet, det kan jag hålla med om, riktigt snyggt och ett RIKTIGT bra spel!

Ratchet = Ratchet and Clank future tools of destruction? Fint? En av de vackraste PS3 spelen? Är ni tokiga? Man kan ju spela det på gameboy advance eller något det är inte snyggt överhuvud taget.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Ratchet = Ratchet and Clank future tools of destruction? Fint? En av de vackraste PS3 spelen? Är ni tokiga? Man kan ju spela det på gameboy advance eller något det är inte snyggt överhuvud taget.

Synsam har schyssta priser på glasögon såg jag i nån reklam.
Kan vara värt ett test.....


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Ratchet = Ratchet and Clank future tools of destruction? Fint? En av de vackraste PS3 spelen? Är ni tokiga? Man kan ju spela det på gameboy advance eller något det är inte snyggt överhuvud taget.

finns inte nog med personangrepp i fz's lista att ens börja förklara hur värdelöst ditt inlägg och du som person är ..

Testpilot

Som gammal PC skadad räv måste jag bara inflika följande:

Uncharted = Ej snyggt men välgjorda animationer och bra story samt helt enkelt en bra helhet , men extremsnyggt är det inte.

Ratchet & clank = Kul spel , med bra styrning och coola miljöer , extremsnyggt = nej inte alls men mkt bra såklart.

Jag tror många blandar ihop BRA spel med story och roligt innehåll samt bra utförande och då tycker det är *snyggt* också.

Snyggt = Burnout Paradise - snygga miljöer o bilar
Prologue = Snyggt japp! , samma här ser brutalt bra ut.

Ett spel jag ej spelat är , assassins creed och det verkar också vara snyggt att se på , jag tänker inte köpa det dock för det verkar inte så bra att det motiverar ett köp.

Inaktiv

låter som det är bilspel du finner extremsnyggt

kanske en viss passion för just sådana typer av spel framför allt?

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Ratchet = Ratchet and Clank future tools of destruction? Fint? En av de vackraste PS3 spelen? Är ni tokiga? Man kan ju spela det på gameboy advance eller något det är inte snyggt överhuvud taget.

Synsam har schyssta priser på glasögon såg jag i nån reklam.
Kan vara värt ett test.....

Håller med.. Ratchet är ju enormt snyggt!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Battlefield: BC

Inaktiv

Skulle nog tippa på Gran Tourismo och BF: BC är de snyggaste spelen (just nu iaf)


signatur

Mvh Chr1st3r - Google is my friend...

Medlem

DMC4 tycker jag ser väldigt snyggt ut. Har dock inte full erfaranhet av det då jag kör via medföljande kablar och skärmen maxar vid 480p.


signatur
Medlem

Hur står sig GTA IV grafikmässigt?

Medlem
Skrivet av mogvard:

Hur står sig GTA IV grafikmässigt?

Vice City med nya ljuseffekter


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar