Är du nöjd med din PS3?

Youtube-proffs
Är du nöjd med din PS3?

Är du nöjd med din spelkonsol? Om inte, varför?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag kan inte bli nöjdare än vad jag redan är. Såvida dom inte gör massa uppföljare till dom gamla ps2 klasikerna som t ex Shadow of the colossus.:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Japp, den gör det den ska och funkar utmärkt. Kul spel som komemr detta år också, annar säger cod 4


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

ehh, enda jag kan klaga på är att dvd-spelaren inte är regionsfri:P


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Väldigt nöjd Köpte den nästan enbart för MGS4 och GTA4 men det finns många andra bra spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Helt nöjd, har inget att klaga på.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag vill också ha en


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ja o ja! Min konsol rockar benhårt!

Medlem

mjae, både ja och nej, skitbra konsoll, inget snack om saken, men spelen kunde varit lite fler o bättre, enda jag ser fram imot hittentills är MGS4

Medlem

Japp, jag är nöjd.

Inaktiv
Inaktiv

Nöjd med själva konsollen, men det borde släppas fler spel... :/

fue
Medlem

Ja. hade en 360 först. Så PS3 -> Online Konsol, 360 -> Offline

Medlem

Ja, nöjd med PS3n som mediacenter. Blu-ray is the shit när det gäller film

Spelsidan är dock relativt torr, men de spel som finns räcker till mig som inte har så mycket tid till att spela.

Medlem

Hårdvarumässigt nöjd. Ljudkvalitén och bilden är kanon. Den känns stabil på ett sätt 360 inte gör, tyvärr.
På spelsidan är jag nog lite missnöjd än så länge.
Många exklusiva spel har varit helt fantastiska som Tools of Destruction och Uncharted, men jag vill ha ett riktigt flaggskep, PS3:ans Gears of War.
Men va fan, GTAIV på tisdag. Behöver man något annat spel egentligen?

Medlem
Skrivet av Bukload:

Men va fan, GTAIV på tisdag. Behöver man något annat spel egentligen?

Thats a negative! Du har ett X antal speltimmar framför dig med GTAIV 8)

Inaktiv

Väldigt nöjd, har helt övergivit de andra konsolerna. Lite tunt på spelfronten, men kommer ju en hel bunt med bra spel detta år. Så klaga kan man verkligen inte göra.

Inaktiv

Jag tycker inte det är tunnt på spelfronten faktiskt, har inhandlat 11 spel änsålänge som jag tycker är skitbra! Men å andra sidan, om man jämför det med boxen så kanske det är lite tunnt.

Medlem

Aldrig varit så här nöjd!


signatur

Meep!

Medlem

Toknöjd. Den är dödstyst, fantastisk bild och ljud i Blu-Ray och i spel, Finns en hel del roliga spel men väntar på KZ2,RS2,UD2,GTAIV och MGS4, sedan är mitt liv fullbordat


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jo då, hel nöjd

1
Skriv svar