MGO Online Betan UTE NU!

Inaktiv
MGO Online Betan UTE NU!

Mgo betan e ute nu .
Går att ladda ner från svenska psn.

När du laddat ner så är det en uppdatering som tar år, om du änns kommer så långt.
Hört många klaga på att "nerladdningen" avbryts mitt i ibland och det har även hännt mig.

MEn det e bara att starta upp liret igen så fortsätter den därifrån den va sisst.

Dom som säger att det går segt att tanka så kan jag ju berätta för dom som inte visste, att det är peer2peer. Dvs, bittorrent liknande nerladdning.
Dessto fler som tankar ner dessto snabbare går det.

Och nu är dom flässta på jobbet så för dom som tycker att det går försegt nu kan ju alltid vännta tills ikväll då flera människor kommit hem och tankar ner betan och börjat på patchen.

själv så har jag fått ner patchen , och det finns en singel liknande stil där du kan tessta vapnen.

utöver det så är det ett UNDERBART SPEL

Dom som vill ha sina "nackar brutna" kan ju skriva in sina nick här under så kan vi ha en riktig sneaking match den 21

goliath out.:up:

Inaktiv

Laddar nu! Men visst ses vi den 21a! PvtNils is the name.

Medlem

Laddar uppdatering. går väl inte för fort..

Medlem

Gav upp efter 64% och sisådär 10 omstarter av spelet. Hoppas dom fixar det tills på Måndag.

Nick: Hicksmarine


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

asså inte för att ...ahh
Swgloiat, skriv om ditt Gears Of War, nej sorry MGO(?)Online betan i din blogg i stället


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vad är det för jävla snack om att man kan testa vapnen? Har fått ner patchen och fixat Konami och Game ID men inte fan går det logga in förrän de slänger upp servrarna på måndag.

Medlem

Har försökt få ett Konami ID sen torsdags natt. Det är ett rent helvete, men jag försöker ;p

Medlem
Skrivet av pinky:

Har försökt få ett Konami ID sen torsdags natt. Det är ett rent helvete, men jag försöker ;p

Här har du en guide som gör det mycket lättare.

http://www.playps3.co.uk/forum/viewtopic.php?f=15&t=2241

Medlem

Konami verkar ha fått fart på login servrarna nu, funkade smärtfritt för mig nu på morgonen.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Vilken värdelös jävla skit sida, försökt varje dag sen man kunde tanka betan, och den är lika seeg hela tiden.... Jag ger upp

Medlem

Går ju inte att registrera.

Citat:

Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.

vilket skämt.

Medlem

234 misslyckade försök att regga och det är nästan ett understatement!

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Går ju inte att registrera.

Citat:

Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.

vilket skämt.

Får samma sak hela tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Som sagt, försök göra som i guiden jag länkade till i mitt förra inlägg.

Inaktiv

Man måste verkligen älska deras förberedelser inför betan, kul att inte kunna regga utan att tvingas sätta igång firefox å joxa lite där.
Känns som Gamespots smarta utdelning utav AoC betan.
Men men, ingen idé att klaga, bara att fortsätta försöka regga!
Imorgon så ska det spelas.

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Här har du en guide som gör det mycket lättare.

http://www.playps3.co.uk/forum/viewtopic.php?f=15&t=2241

:heart:

Nu ska de väl bara få igång servarna så man kan spela

Medlem

Beta testningen är uppskjuten.
Nytt pressmeddelande kommer.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

IMPORTANT NOTICE for all
METAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players

We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test.
However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected.
As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server.
We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.

We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:

1) Suspend beta test: As of 21/04/2008 08:00(CEST)
2) Restart date: TBA. We will be making another announcement on 22/04/2008 08:00(CEST)
3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)

LOL
Vilka loosers....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Japp, kändes som att det skulle sluta på detta viset tyvärr. Men irriterande som fasiken är det.

Medlem

Teknisk kompetens på dagisnivå hos Konami?

Medlem

åå riktigt jävla pissigt.... hade sett fram emot att lira i dag

Medlem
Skrivet av karbon:

åå riktigt jävla pissigt.... hade sett fram emot att lira i dag

Du och några hundratusen till


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tja Konami verkar ju vara helt handikappade vad gäller sånt här. Med tanke på att man inte ens kan regga sig på deras sida så ska det bli väldigt intressant att se hur MGS fungerar. Fast det blir ju svårt när man inte kan skapa ett id och game id... (Varför ska man ha 2 olika?)

Medlem

Extra säkerhet? Vad jag vet så är MGS Online Konamis första online title. Fast MGS4 Guns of the patriots kommer att bli super bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bäst för konami att detta demot är värt det, annars kommer det att hända hämska saker.:|


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Nu säger dom betan skall igång till Fredag (25'e). Får hoppas de har förberett det lite bättre den här gången.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Jag registrerade mig imfårse, det var jälvigt segt men jag gjorde det. Och nu när jag kommer hem och ska logga in så står det att det är något fel på servern:|. Så då tar jag utt min ilska på vägen:evil:. Men jag undrar om det är så för er också?


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

Jag registrerade mig imfårse, det var jälvigt segt men jag gjorde det. Och nu när jag kommer hem och ska logga in så står det att det är något fel på servern:|. Så då tar jag utt min ilska på vägen:evil:. Men jag undrar om det är så för er också?

Mjo betan är ju uppskuten till den 25e

Medlem

Förutom Mgs vilka spel har konami gjort?


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

För många för att lista här.

Fast du kan kolla Wikin


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

123
Skriv svar