Hur/var fäster ni ratten ?!

Hur/var fäster ni ratten ?!

Hõla,

Stort och allvarligt I-lands problem just nu har alltid varit och kommer alltid att förbli:

- Var/hur fäster ni ratten för optimal körglädje?

Vardagsrum/hobbyrum med PS3 är utgångspunkt, mål är att kunna sitta 2st och köra med rattar bredvid varandra. Bilstolar är ju en lösning men kostar för mycket och tar mycket plats och funkar bara till bilspel och därmed nishade.

Jag behöver inspiration och problem lösning på hur man löser situationen utan att köpa på sig bilstolar, visa era egna lösningar (gärna med bilder). Har genom åren byggt om lite vardagsrums bord samt försökt hitta enkla fälstols/kökspalls lösningar för fäste utav ratten och tänkte att här finns ju ett helt forum utav rattandes bilfreak! ..kom igen berätta och inspirera!

Tack på förhand!
/Indianen


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Jag fäster min ratt på vardagsrumsbordet bara helt enkelt.

Skrivet av Kibb:

Jag fäster min ratt på vardagsrumsbordet bara helt enkelt.

ok - det funkar ju men är ju inte optimalt, då man får en kärring-körställning.

Problemet är nu att jag inte kommer ha plats för ett soffbord utan är mer ute efter mobil lösning.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Aha hmm.. Jag är en liten kärring dock så det fungerar bra för mig!

Hmm.. vilken inspiration man fick i denna tråd då?!, vad gör ni med era rattar?!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

fue
Medlem

Har min i bilen.

Medlem

äsh ratt är överskattat till tv spel imo, tycker handkontrollen funkar bättre!

Inaktiv

Ratt rules. Att ha sin fina ratt fäst i bordet och sedan trycka pedalen ner i matten medans ljudet från bilen skadar öronen är mycket underhållande.

1
Skriv svar