Den stora nedräkningen....

Inaktiv
Den stora nedräkningen....

Nu e det inte långt kvar tills den stora uppdateringen kommer ut igen på ps3,
((klockan 11 imorgon smäller det..))
Nu me ny "Shopp" och rykten går om Home ska kommer ut till var 50e person.

Det här kommer bli ett galet nice år ps3 ägare
Brother in arms
Wipeout hd
Mgs4 (( FREE ONLINE BETA KOMMER DEN 17 ))
och så sjukt mycket mer spel...

Va bara tvungen att skriva av mig.
Vad tror ni alla om "Home" kommer imorn btw?

Medlem

Fan va gojja du snackar. Inget av det är bekräftat, speciellt inte home.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

ryckten! sa jag väll? . vet du va det är?

Inaktiv

och om du inte läst överhuvudtaget om home, och tror jag snackar? , så hittade jag jusst svaret här.
Lol roligt att nån hakar upp sig så mycket på home.. hahah
Jag e mera uppspelt av Mgsonline betan.

och för dig orkaupptaget så kan du knipa käfft.

http://www.ripten.com/2008/04/11/mgo-free-download-for-all-eu...

Medlem

har inte hängt med så mycket, men vad är home? och varför ska bara var 50 person få det?

Medlem

Men va fan goliath, ligger du under en sten eller? Att MGO betan kommer vet alla redan så det brydde jag mig inte ens om. Men att du säger att Home kommer är lika obekräftat som att du är könsmogen.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Home till var 50:e person?!

Källa tack.
Har inte sett det påståendet någonstans.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Vore rätt dumt att skicka ut Home till var 50e person. Kan tänka mig att en del (kanske många) inte använder sin PS3 så ofta eller ens har tillgång till internet. Så det tror jag inte stämmer.

Medlem

såg nonstans att de ryktas om att de ska dyka upp överaskningar för ps3 ägare inom den 14-17 april=) undra om nu detta stämmer, kul o se va som sker mer än nya ståren=)

Medlem

Nån mer än jag som tror att Home aldrig kommer att komma eller kommer vara det som det hypades att vara tidigare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Klart HOME kommer släppas. Säkraste release datumet som finns är någon gång i sommar (förmodligen Juli).
Sen det faktum att det kommer vara gratis gör ju att man inte behöver ha några förväntningar alls, är det bra blir det bara en bonus till alla som har ps3, om det är dåligt har du inte förlorat något och du behöver aldrig "spela" det igen.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

jag tror inte heller Home kommer vara gratis, ja kanske en väldigt simpel del men som det såg ut på videorna såg det alldeles för välgjort ut för att ges ut gratis, om det är gratis kommer nog man säkert måsta börja betala för stort sett allt på en gång för att det ska vara nått att ha.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vissa delar kommer säkert kosta pengar, typ ladda ner filmer etc. sen kommer det säkert vara så att du måste köpa spelen för att få tillgång till achievements mm i home. Merparten kommer nog dock vara gratis då sony säger dom skall satsa mycket på ingame reklam för att täcka kostnaderna.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

wihoo 17onde i dag :), nån som vet vilken tid betan kommer att släppas?, och kommer den va spelbar i dag eller bara tillgänglig för nerladdning? och när kommer den bli spelbar om så e fallet!?

Medlem

nu kan man tanka det. Håller på att uppdatera tar en jäävla tid =/, sen får vi se efter om det funkar att lira med

EDIT: kom på att jag skrev i fel tråd, men vafan

1
Skriv svar