Playstation 3 support ?

Medlem
Playstation 3 support ?

hejsan. igår skulle jag då skoja med min far om att köpa Gran Turismo 5 på playstation store tog fram allt och gav kontrollen till min pappa och då av misstag tryckte han på KÖP. 400kr åt helvete. har letat igenom alla med skickade böcker om support nr elr en Email adress men inte hittat någonting så man möjligtvis kan få kontakt med sony.

Någon som vet ett nr man kan ringa och reda ut det här eller vet en email adress elr om de överhuvudtaget går att få tillbaka pengarna av ett sånt här misstag.

Försökt komma in på eu.playstation.com och några andra men allt bara står helt stilla och sen kmr de upp att sidan inte kan visas.

Medlem

Förstår inte riktigt vad du menar. Men om jag fattar rätt köpte ni alltså GT5P av misstag?
Står klart och tydligt innan man genomför köp att man ej får kan få tillbaka pengarna när man väl genomfört köpet.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Medlem

Vilket roligt skämt!


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

obvious troll is obvious
enjoy your rrod-box

Inaktiv
Skrivet av F3D:

obvious troll is obvious
enjoy your rrod-box

full?:P

Medlem
Skrivet av F3D:

obvious troll is obvious
enjoy your rrod-box

OT. Min RROD blåser iaf damm på min PS 3

Ps support
Telefon: 08-587 822 25: Mån - Fre: 13-19

Medlem

Jag tror att dom lurade dig och sen blockade din ip så att du inte kan klaga^^

Eller så får du helt enkelt bita i det sura äpplet att acceptera ditt misstag, det är ju faktsikt ganska många okay man måste trycka innan något köp genomförs


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

framförallt så måste "plånboken" fyllas på med 400 kr innan, osv, så det låter som du föll på eget grepp där, i försöket med att skoja

1
Skriv svar