Äntligen fått ändan ur vagnen och beställt PSP!

Inaktiv
Äntligen fått ändan ur vagnen och beställt PSP!

Har velat ha en PSP sen den kom ut, men priset (då runt 2500 kr) och bristen på spel har hindrat mig. Men nu verkar det finnas en hel uppsjö av sköna RPG och actiontitlar. Beställde God of War också, och efter ha klarat ettan och tvåan vill jag inte missa denna.

Var sugen på PS3 först, men priset och bristen på spel som passar min smak skjuter upp det köpet nåt år tror jag. Sen vill jag ha en större TV innan också, annars får man nog lite lätt ångest när man kommer hem och lirar efter att ha varit hos brorsan och spelat på hans 46" Full HD.

Tänkte fråga; nån annan här som äger en PSP? Nåt särskilt jag borde tänka på? Och just det, sitter det skyddsfilm på skärmen från början (som på mobiltelefoner? Försökt hitta skärmskydd på Webhallen men hittar inga, så får köpa det senare.

Game on!

Medlem

Nej det sitter inget skydd så om du vill inte få repor så köp en sån bums tycker jag.

Inaktiv

Nåt du särskilt kan tänka på är att fixa Killzone Liberation och lira det med polare, coop och deathmatch. Bland det röjigaste som finns till PSP!

Inaktiv

god of war på psp .. best game of the year

nu ska vi bara vänta på 2009 .. suck ..

Inaktiv

TEKKEN!! TEEEEKKKKKKKKKKEEEEENNNNNN!!!!1111

Inaktiv

jag har både psp och NDS och tycker lite bättre om NDS faktist min vän sa en gång så här:
-Psp är bättre för att man kan se på film på det.
-Du måste ju ha filmen i UMD då får du ju pröjsa 150 kr mer än vad du skulle fått för filmen på dvd. sa jag
- Nej man kan ladda upp filmen till minnet på psp:n.
Min fråga till er som är kunniga är då. finns det plats för en film på psp minnet?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

jag har både psp och NDS och tycker lite bättre om NDS faktist min vän sa en gång så här:
-Psp är bättre för att man kan se på film på det.
-Du måste ju ha filmen i UMD då får du ju pröjsa 150 kr mer än vad du skulle fått för filmen på dvd. sa jag
- Nej man kan ladda upp filmen till minnet på psp:n.
Min fråga till er som är kunniga är då. finns det plats för en film på psp minnet?

Ja om du köper större minneskort

Medlem
Skrivet av F3D:

god of war på psp .. best game of the year

nu ska vi bara vänta på 2009 .. suck ..

Kanske ska köpa det.

Inaktiv
Skrivet av Xphome:
Skrivet av F3D:

god of war på psp .. best game of the year

nu ska vi bara vänta på 2009 .. suck ..

Kanske ska köpa det.

Det var lite för kort och lite för lätt att hitta alla fjädrar och ögon tycker jag, men för ett PSP-spel var det helt fantastiskt. Bitvis är det snyggare än PS2-spelen.

Medlem

GTA o köra multiplayer fett kuuuuuul!

beställde en i veckan jag med, eftersom det är den enda aktuella konsolen jag saknar, den och skiten ps3.

Castlevania tänker jag spela


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Inaktiv

Tänkte beställa Brave Story vid lön. Vill ha ett spel som håller längre än 6 timmar (orkar sällan spela om spel.)

Medlem

Tales of Eternia Räcker ganska länge...

Medlem

tales of the world är ett av mina favoritspel till psp och man kan sitta med det lääänge

Medlem

Testade Medal of Honor: Heroes demot och det var kul, ska nog köpa det.

Inaktiv

Jag har spelat Brave Story i ganska många timmar nu, och det rekomenderas varmt. Det är väldigt likt Dragon Quest VIII till PS2 och spelas precis som ett traditionellt turbaserat RPG. Väldigt mysig grafik är det också.

Skrivet av Xphome:

Testade Medal of Honor: Heroes demot och det var kul, ska nog köpa det.

Samma här! Jag trodde att FPS på PSP skulle vara helt B, men det var ju faktiskt helt spelbart. Två analogspakar är överskattat.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Nej det sitter inget skydd så om du vill inte få repor så köp en sån bums tycker jag.

Man får faktiskt med ett fodral till och jag har haft min psp i den och har nästan inga repor alls


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Inaktiv
Skrivet av Ted_hallerod:
Skrivet av SWEBarb:

Nej det sitter inget skydd så om du vill inte få repor så köp en sån bums tycker jag.

Man får faktiskt med ett fodral till och jag har haft min psp i den och har nästan inga repor alls

Jag fick inte med nåt fodral till min PSP Slim, bara nån slags plast/skumpåse.

Medlem
Skrivet av Isaz:
Skrivet av Ted_hallerod:
Skrivet av SWEBarb:

Nej det sitter inget skydd så om du vill inte få repor så köp en sån bums tycker jag.

Man får faktiskt med ett fodral till och jag har haft min psp i den och har nästan inga repor alls

Jag fick inte med nåt fodral till min PSP Slim, bara nån slags plast/skumpåse.

Jag fick inte med något fodral alls, fick köpa ett pack med USB kabel och sådant.

1
Skriv svar