Sluta flamandet, fanboys.

Medlem
Sluta flamandet, fanboys.

Varje dag kommer åtskilliga anmälningar in om folk som bara håller på och trollar i konsollforomen (framförallt playstation- och xbox-delen).

Inlägg i trådar som "mitt playstation låter konstigt" ska inte se ut som följade "LOL. så går det när man har en ps3, du skulle köpt xbox istället, jäqla noob!!!"

Så för allas trevnad, ber jag er nu. Håll inne era känslor när det gäller hatet mot konsollen ni inte själva äger, för det tyder enbart på okunskap och avundsjuka.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Du får ursäkta min eventuella okunskap, men går det inte att moderera bort med varningar och temporära avstängningar?

Medlem
Skrivet av Ricecracker:

Du får ursäkta min eventuella okunskap, men går det inte att moderera bort med varningar och temporära avstängningar?

Jodå, och tro mig, vi gör det hela tiden. Men det har varit en makaber ökning senaste tiden, och nya medlemmar börjar flema och vissa gamla, som bruakr sköta sig, faller lätt in i deras flamebaits och börjar bete sig dåligt de också.

Därför uppmanar jag ala rutinerade rävar att bara låta dem hållas, så ordnar vi resten


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Förstår inte hur såna personer orkar.. varför slösa sin tid på något man inte gillar..

Medlem

Får...Inte...GACK!


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

för det tyder enbart på okunskap och avundsjuka.

Kunde inte sagt de bättre själv!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

för det tyder enbart på okunskap och avundsjuka.

Kunde inte sagt det bättre själv!

En lite OT sak bara: Vad är det för fel på att vara en Fanboy egentligen? Det kanske är jag som inte riktigt förstår vad man egentligen menar med just Fanboy, men i mina öron låter det som just en...Tja.. Fanboy. Att man är ett stort Fan av något. Jag betraktar mig själv som ett stort Sony-Fan nämligen.
Men det kan hända att jag även missöfrstått detta med Fanboy?

(Denna OT pga Tråd-namnet alltså)

Medlem

Fanboi innebär att man hatar alla som klagar på konsolen eller som säger att en annan konsol är bättre.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Smaken är ju som baken, läser lite väl mycke inlägg som verkligen inte ger något alls till diskussionen. Utan istället bara visar hur mycke skumt folk det finns som inte har forum etik.

Medlem
Skrivet av Kibb:

En lite OT sak bara: Vad är det för fel på att vara en Fanboy egentligen? Det kanske är jag som inte riktigt förstår vad man egentligen menar med just Fanboy, men i mina öron låter det som just en...Tja.. Fanboy. Att man är ett stort Fan av något. Jag betraktar mig själv som ett stort Sony-Fan nämligen.
Men det kan hända att jag även missöfrstått detta med Fanboy?

Fanboy har la mer blivit skällord för folk som är inskränkta och känner att de måste wajna på den konsollen/OS'et/whatevret de inte har hela tiden.

Jag är också "fan" av sony, eller playstation, men jag skriver ju inte massa skit i xboxtrådar för det. Där har vi skillnaden tror jag


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Mycket vist sagt, har också noterat att de flesta nya medlemmarna börjat skriva en massa onödiga kommentarer. Känns lite som ett svenskt GT forum ibland.
Själv föredrar jag för tillfället Ps3n, men har verkligen inget ond emot xboxen. Så bättre att hålla alla onödiga kommentarer för sig själv.

Medlem

det är nästan som fotbollshuliganer,, ohyra som förstör, och väldigt sällan bidrar med något gott

alla vet ju att "nintendo virutalboy" äger endå

Medlem

Härligt att se att det är fler än jag som är trötta på detta eviga whinande och flameande om vilken konsol eller vad det nu gäller som är bäst.

Medlem

Kalla mig noob men vad menas med flamea?
Är det typ smutskasta varandra ?
Fanboy vet jag mycket väl vad det är men gissar lite på att flamea är att snacka skit om den andra "parten"


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Inaktiv

Alla vet väl ändå vilken som är bäst:D virtual boy!!! FTW!!!

1
Skriv svar