Inaktiv
GRAN TURISMO 5

Sitter och spelar gt5 på ps3. har kommit till B6..där man på 1 varv ska köra om 16 bilar och du startar sist..Är det någon som klarat detta? Tacksam för tips isf.

Medlem

Ere den du skall köra med din Integra eller? Isånna fall så kom ja 2a typ några sek bakom 1an ... skit svårt att komma 1a ju xD

Inaktiv

Japp..det är den. Hur lyckas du komma 2 då? jag själv kan inte komma bättre än 7 hur jag än kör..med tanke på att alla bilar går lika snabbt..och 1 startar mycket längre fram än du :/

Medlem

Du ska ju ligga i slipstreamen så du får mer fart, och stäng av tc och asm...hitta rätt broms punkter

Inaktiv

fan är ni redan i B! skaffade det idag as bra bil spel:).

Medlem

Vänta tills du ska köra om alla med 430n på daytona road course.. de blir värre....

Inaktiv

Har Gran Turismo 5 såna där "körlektioner" som t.ex. GT4 hade? Och GT2? Där man kan få brons, silver guld, platina? Jag gillade det läget, speciellt rallylektionerna i GT2

Medlem
Skrivet av Henrik_1111:

Har Gran Turismo 5 såna där "körlektioner" som t.ex. GT4 hade? Och GT2? Där man kan få brons, silver guld, platina? Jag gillade det läget, speciellt rallylektionerna i GT2

Nope, inte i denna prologue version iaf. Vet inte hur det blir med dom till GT5.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

GT5 P är klart ett av de bästa spelen till ps3 Riktigt skoj


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv
Skrivet av lagg:

fan är ni redan i B! skaffade det idag as bra bil spel:).

fan vad bra det är har klarat halva B nu:)

Inaktiv
Skrivet av rolle90:

GT5 P är klart ett av de bästa spelen till ps3 Riktigt skoj

aha helt klart:up:

1
Skriv svar