FYI HELVETE VA BRA GT:Prologue är!

Inaktiv
FYI HELVETE VA BRA GT:Prologue är!

Ville bara säga det :)!

btw, nån som fått ner uppdateringen än :S.
Tar ju sjukt me tid, eller e det för att online servrarna inte e igång än`eller e det för att dom är överbelastade.?

Inaktiv

Installerar till HDDn nu, sen ska det köras bil!

Medlem

ah körde ett race med min honda sen blev de uppdatera, kommit 60 procent nu vill rejsa mer!

Kan la inte va så mega tung uppdatering eller? de måste va servrarna som e väl belastade va?

Medlem

Japp, jävligt ballt! Håller också på att dra ner uppdateringen tillsammans med halva europe antar jag. Segt som sirap.

Nu e det bara att införskaffa G25:an också

Medlem

Jag är besviken.. på att spelet inte släpps på PSN samtidigt som i butik. Eller har jag missat det? Kunde iaf inte hitta nåt när jag var inne alldeles nyss.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Jag är besviken.. på att spelet inte släpps på PSN samtidigt som i butik. Eller har jag missat det? Kunde iaf inte hitta nåt när jag var inne alldeles nyss.

Imorron på Psn tror ja ... du kommer bli såå nöjd!

Medlem

vad kommer priset ligga på detta spelet på psn storen?

Medlem
Skrivet av Bengan87:
Skrivet av Spectral:

Jag är besviken.. på att spelet inte släpps på PSN samtidigt som i butik. Eller har jag missat det? Kunde iaf inte hitta nåt när jag var inne alldeles nyss.

Imorron på Psn tror ja ... du kommer bli såå nöjd!

Hoppas!

Medlem

AAARRGGGHHH!! Sluta tjöta på GT5p!

Jobbar natt hela veckan, så jag sover när alla balla butiker är öppna. Vill också köra bil ju! :evil:


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Du är inte den enda. Jag ska iväg och jobba i sex dagar hemifrån, precis då GT5 släpps. Det finns ingen värre plåga. Åsså har vi nu det tröttsamma ordspråket, "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Men du har iallafall möjlighet att köpa på PSN och sen spela precis efter att du har vaknat, eller kommit hem. När jag jobbar så är jag ca 60 mil bort från min PS3, det finns inget värre.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Fan va nice det är!:D Vart bra mycket roligare sen när man stängde av diverse hjälpmedel som antispinn Hade problem att få ner uppdateringen idag, men fick ner den nyss=).. så nu verkar det funka som det ska iaf

Medlem

Jag trodde det skulle släppas en dag efter PS Store versionen. Ska nog köpa det imorrn därifrån.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Oh för tusan vilket spel!
Blir så arg för att jag bara hann spela 2 race innan det blev sovtid bara! Oh fy tusan vilken grafik dem installerat också, blir ju inte värre med att köra det i full-HD heller!
MUMS!

Inaktiv

fan sluta nu annars kommer det sluta med att jag köper det på PSN i eftermiddag :evil: :$


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av karbon:

vad kommer priset ligga på detta spelet på psn storen?

Undrar jag med!

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av karbon:

vad kommer priset ligga på detta spelet på psn storen?

Undrar jag med!

Samma pris som för versionen på bluray, tro det eller ej. Därför köpte jag skivan igår. I downloadversionen så måste du dessutom tanka hem filmerna för GT TV.

I mina ögon är det en no-brainer: köp skivan!

Medlem

Källa på det tack.

Inaktiv
Skrivet av tabugman:

I mina ögon är det en no-brainer: köp skivan!

o fodralet sen! så snyggt
helt klart föredrar man ju skivor före massa data ..

Medlem
Skrivet av tabugman:
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av karbon:

vad kommer priset ligga på detta spelet på psn storen?

Undrar jag med!

Samma pris som för versionen på bluray, tro det eller ej. Därför köpte jag skivan igår. I downloadversionen så måste du dessutom tanka hem filmerna för GT TV.

I mina ögon är det en no-brainer: köp skivan!

Hur kan du veta det? GT5 Prologue finns inte äns på PSN!

Inaktiv

köp skivan!
Är det någon som vet om spelet är stort? korkad fråga jag vet:) men har inte så mycket pengar nu så det är bara långa spel som gäller:/

Medlem

nej inte direkt stort då det bara är ett "demo" på GT5. 5 banor och 40 bilar.

Inaktiv

Vet inte om man kan kalla det "stort" jusst.
Mera "underbart skön kännsla rakt igenom"
skulle nog vara mitt ordval

Medlem
Skrivet av tabugman:
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av karbon:

vad kommer priset ligga på detta spelet på psn storen?

Undrar jag med!

Samma pris som för versionen på bluray, tro det eller ej. Därför köpte jag skivan igår. I downloadversionen så måste du dessutom tanka hem filmerna för GT TV.

I mina ögon är det en no-brainer: köp skivan!

Enligt Wikipedia kommer den att kosta mindre. Plus att jag vet inte om jag ska ta bussen till stan imorgon och löpa det på GAME, beställa från CDON eller bara köpa det på Store när updateringen kommer om någon timme.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Tror spelet skulle vara 2.2 GB stort, btw.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av karbon:

nej inte direkt stort då det bara är ett "demo" på GT5. 5 banor och 40 bilar.

Det är 7 eller 8 banor och 70 bilar.

Medlem

Nu sitter jag med mitt ex i näven och kan inte lira skiten för jag ska jobba hela natten.
Det blir fasen inget sova när kommer hem i morrn.

Enligt förpackningen är det 6 banor och "över 60 bilar" i spelet. Klart värt sina stålars om ni frågar mig.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Helt underbart med G25:an!

Inaktiv

När kommer det på psn är ju frågan?

Inaktiv

Helt UNDERBART me 599/06an . underbar bil love it !

"An error occured during thedownload" ..hundrasjuttiodredjegången nu!! wtf!!!!!

Kan man få ner patchen via nätet och skjuta in den med en sticka??


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

123
Skriv svar