hjälp med PS3 spel val

Medlem
hjälp med PS3 spel val

jag hade tänkt köpa ett ps3 nu i veckan men så vill jag ha ett extra spel men jag vet inte vad som e bra. det ska vara shooter som typ "call of duty 4" (jag har redan spelat o varvat det nårra gånger hos en vän) men det måste inte vara exact lika dant. e "army of two" nått bra och det spelet "fuel of war" eller e där nått annat bra shooter spel som e värt pengarna. Det ska vara hyfsat realistiskt men det får vara framtid o sånt.

Medlem

fuel of war finns inte till ps3, och army of two har jag inte testat men det verkar vara kul. RS vegas 2 är ganske roligt.. men kanske ingen fullpottare

Medlem

army of two var kort och enkelt. Klaradet spelet snabbt :/ tyckte inte det var så värst mycket att hänga i julgran. Har alla uppgraderingar o vapen. Men det är väl hyffsat kul, grafiken är inte så speciell i Ao2. De renderade filmer vi fått se är bara mellansekvenser i spelet, vilket är jävligt synd.

Inaktiv

Army of Two var skoj o lira med polare. Gillar du shooter kan du testa Resistance också, helt okej shooter som man kan coopa igenom storyn också. Bör även kunna hitta den billigt numer ... ser fram emot tvåan på den, som kommer.

Annars spel från andra genre, som dock är rät shootig, är Uncharted och Ratchet & Clank. Två höjdarspel, imo.

Medlem
Skrivet av taah:

Annars spel från andra genre, som dock är rät shootig, är Uncharted och Ratchet & Clank. Två höjdarspel, imo.

Dock ingen multiplayer.

Inaktiv

Warhawk är helt grymt, som Battlefield/Fuel of War fast på PS3 ungefär...

Medlem

Det får lite för mycket skit, men glöm inte bort att Resistance stödjer 40 spelare online och det spelas flitigt fortfarande.
Mycket häftiga matcher!

Inaktiv

Uncharted!!!! ett måste för ps3

Medlem

också Nybliven PS3 ägare, sitter o väntar på något bra spel ska släppas...

Medlem
Skrivet av lagg:

Uncharted!!!! ett måste för ps3

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av lagg:

Uncharted!!!! ett måste för ps3

Medlem

Rainbow six vegas 2 är ett bra spel om du vill ha coop spel köp Resistance.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar