Army of Two

Alltså jag måste bara säga efter att suttit och lirat co-op hela helgen med polaren att detta spel rockar rumpa!!

Jag har inte haft så här kul med ett co-op spel sedans.. ja jag vet inte.

Rekomenderas stenhårt för co-op spel på PS3'n!

:up::up:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Japp, det är riktigt riktigt bra! Även på split-screen faktiskt!

Skrivet av Kibb:

Japp, det är riktigt riktigt bra! Även på split-screen faktiskt!

Funkar bra, vi blåste upp det med en projje och det var riktigt bra. Annars så är det väl co-op över nätet som gäller.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Jo över nätet har jag ej testat faktiskt. Spelar mest med min bror hemma i soffan och det funkar kanoners!

Medlem

Har det till 360 och köra det över live är så laggit att det gåt inte att spela. Vet inte hur det är på PSN.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

jag har lust att köpa det men om det är laggit även på PSN så kanske det inte är någon ide, jag tänkte mest spela över nätet.

Medlem

Försökte lira idag via PSN men det laggade så mycket så jag förlorade kontakten med servern.

Nu vet jag inte om det var personen i sig som hade kört igång spelet, eller om det var PSN.

Medlem

Klår säkert inte TimeSplitters Co-op. Men ska kanske köpa det eftersom jag och min kusin kör Co-op hela tiden.


signatur

lootskin@hotmail.com

1
Skriv svar