Medlem
vegas2

haaj

undrar lite om der kmr gå att lira co-op med en polare igenom singelplayer delen (själva storyn), lr om det bara kommer att funka över internet lr bara vissa banor?

/karbon

Medlem

ingen som vet?

Inaktiv

google

men dom previews man tittat på säger väll att man kan spela hela sp delen i coop .. lokalt och online
tror dock att ena spelaren då spelar som nån kille som inte har något med storyn att göra, utan mest är där o skjuter

Medlem

mkay, tack:up:

Medlem

Ni som vill lira VEGAS2 adda mig "BlackBurn89"

Medlem

japp, addar dig sen när jag har köpt spelet senare i kväll

Inaktiv

oj..
är det redan ute?!

här trode jag man skulle vänta i några månader till .. ja, snacka om expansion då

Medlem

Grymt spel adda på Vill lira med svenskar

Medlem

hmm bara jag som har ett helvette att komma in på servrar, står coudent connect till nästan alla, ibland går det att komma in på vissa om man har tur .
Har inga som helst problem med linan heller funkar utmärkt. Nån som har samma problem lr vet vad det kan vara?

Medlem

Nej alla har det felet det är buggat... Hoppas fixen kommer snart!

Medlem

oki tack då vet jag :P,
men hmm är det mitt ps3 det är fel på lr är det bara så att det känns som att det laggar / gryym fps dropp när man skuter osv specielt i närstrider.. flyer lixom inte på nåvidare värst... ska det helt enkalt vara så lr kan det va nått fel på min maskin?

Medlem

Senast jag spelade ett rainbow six spel var ca 5 år sedan. Det spelet var riktigt roligt, blev riktigt besviken när jag köpte vegas 2. För det första är ju grafiken väldigt dålig, känns som det är gjort för 3-4 år sedan. Sen visar det sig att multiplayer inte fungerar och detta är det tydligen väldigt många som har problem med. AI medspelarna är riktigt dåliga på att hitta dit de ska eller följa efter, flertal gånger får man springa tillbaka och hämta dem för att de fastnat på vägen.

Inte nog med allt detta utan det som jag tycker var speciellt med rainbow six för 5 år sen var möjligheten att taktiskt sätta upp planer för hur man ska göra uppdraget och beordra olika enheter m.m. Nu känns det som ett mycket dåligt fps spel bara.

Visst. lite taktik finns det kvar med att man kan gå in i ett rum från två håll osv men rainbow six speciallitet för mig var att det var ett mer taktiskt spel än ett action spel, vilket jag inte tycker det är längre.

Detta blev första PS3 spelet jag faktiskt gick tillbaka med till butiken.

Medlem

jo håller med dig. Men kände du av lagg/fps dropps i närstrider eller när många sköt samtidigt?
Flöt inte på bra för 5 öre och split screen läget va det ju ännu mer laggit.:(

Medlem

Jo det laggar i vissa situationer också. Vilket verkar konstigt när dom inte har direkt bra grafik. Men lagg och nätverksproblem m.m. är förhoppnigsvis något som fixas i någon kommande patch. Som spelet är nu så känns det inte direkt färdigt. Det skulle behöva fixas en del buggar samt att de borde satsat mer på den taktiska biten och finputsa en del saker. Det är inte värt att lägga 6-700kr på detta spelet.

Medlem

Led inte första vegas av samma problem?
jag har första spelet till 360 och där är det inga problem sen provade jag PS3 versionen och jag tyckte kännsla och flyt och allt var helt fuckat jämmfört med 360-versionen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

ÄÄäää sluta gnäll fan.

Vegas 2 suger , ( har det själv ) och håller me om att det inte är värt 650-700kr.

Men om man är smart så köper man ju spelet på EB games, och tar kvitto, och innom 10 dar så byter man tillbaka det

själv köppte jag mitt förra onsdagen, och ska byta in det nu på onsdag mot det efterlängtade Grand Turismo.

Planera era köp

Medlem

Vi beklager at der er opstået disse problemer, der arbejdes hård for at løse dem hurtig. På RB6V2 officielle forum (http://forums.ubi.com/eve/forums/a/frm/f/1991064316), bliver der skrevet følgende:

?We are aware that some of you currently experience connection problems on PS3 network. Our first analysis indicates that it may come from network configuration and settings. We will provide a full solution in the coming days.?

Og i forhold til Xbox360 problemerne skrives der:

"We know this problem exist, we have the solution and it will be fixed in the next game update, soon."
I kan følge med i udviklingen på RB6V2 officielle forum.


signatur

Axel Zibrandtsen, Community Assistant, Ubisoft Nordic

Medlem

Fyfan vad nice att Ubi kollar FZ forum tack för den ! Då får man hoppas updaten kommer typ imorn då För jag vill verkligen lira spelet online där det är som bäst!

Medlem

Det är som det första spelet Co-op både genom Split-Screen och genom internet, men Ubisoft slarvade med internet. Det går knappt komma in på en enda server utan att få Connection Error. Väntar på en patch.


signatur

lootskin@hotmail.com

1
Skriv svar