Medlem
Crash Bandicot

Nån som vet om vi kmr få se Crash bandicot på ps3?, har alla crash på ps1 och skulle va jävligt kul med lite nya crash lir på ps3.:up:

Medlem

Låter vättigt eftersom det släpptes en version till PS2.

Dessutom var Crash Bandicoot en sån succé för utvecklarna "Naughty Dog" när det kom. Dom gjorde vel 5 spel till ps1 om jag inte mins fel. Crash Bandicoot 1,2 och 3. Och sen racing varianten och sen Crash Bash.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Crash 2 och 3 är släppta på PSN i USA, och jag hoppas bara att de ska komma hit snart.
Kom ihåg, Crash var bara på på PSX.

Medlem

men dom crash som är släppta på US storen är väll exakt likadana som dom gammla, dvs samma banor och ingen grafik uppdatering? iom att dom står under ps1games.
Rätta mig gärna om jag har fel

Medlem

crash 3 är mitt favvo platformsspel någonsin. riktigt skoj va det.

Inaktiv

Du kan ju alltid spela Crash 1, 2 och 3 på PS3an med hjälp av PSN

Medlem

Det första Crash Bandicoot finns på PSN det vet jag. Och mitt favorit PS1 spel Crash Team Racing också. Köp, köp, köp.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av karbon:

men dom crash som är släppta på US storen är väll exakt likadana som dom gammla, dvs samma banor och ingen grafik uppdatering? iom att dom står under ps1games.
Rätta mig gärna om jag har fel

Japp, det är precis samma spel som dom gamla.

Medlem
Skrivet av Bukload:

Crash 2 och 3 är släppta på PSN i USA, och jag hoppas bara att de ska komma hit snart.
Kom ihåg, Crash var bara på på PSX.

Varför inte bara köpa från US psn? Jag kluttrade bara in en fake adress till hilton hotellet i New york, skrev in mitt VISA kort och köpte alla crash spel därifrån, samt super stardust HD bland annat. Inga problem alls, mycket billigare än EU store dessutom.


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av Bukload:

Crash 2 och 3 är släppta på PSN i USA, och jag hoppas bara att de ska komma hit snart.
Kom ihåg, Crash var bara på på PSX.

Varför inte bara köpa från US psn? Jag kluttrade bara in en fake adress till hilton hotellet i New york, skrev in mitt VISA kort och köpte alla crash spel därifrån, samt super stardust HD bland annat. Inga problem alls, mycket billigare än EU store dessutom.

Allt från US PSN funkar ju inte på EU konsol så det är väl lite riskabelt att köpa saker som ingen annan testat innan. Men nu vet vi ju att dom spelen fungerar iaf

1
Skriv svar