Bæsta Ps3 tillbehør.

Inaktiv
Bæsta Ps3 tillbehør.

Køpte den hær http://www.console.se/ps3/handkontroller/playstation3fragfx.h... før ett par dagar sedan på en butik hær i Oslo. Bæsta tillbehøret alla consoler alla tider!

Fungerar skit bra, speciellt med Ut3!

Køp om ni vill ha en bættre spelupplevelse i fps spel osv! Blir givetvis lite mer dator øver det o inte lika soft som att ligga i soffan men jævlar så kul!

Inaktiv

behöver inte mycket mer spelupplevelse i fps än vad som redan erbjuds på ps3an

bork bork

Inaktiv
Skrivet av F3D:

behöver inte mycket mer spelupplevelse i fps än vad som redan erbjuds på ps3an

bork bork

Iof inte, dock så är spelkänslan i FPS mycket bättre samt att du siktar mycket bättre o snabbare. För oss (läs mig) som inte e så bra på att sikta snabbt med handkontrollen e detta drit bra!

Nån mer som köpt/provat fragfx?

Medlem

Hur funkar extrafläktarna till ps3an?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag har en FragFx, tycker den är världsbäst. Har spelat mycke FPS på PC i mina dar och blev tidigare mycket frustrerad av att jag inte kunde använda all min potencial så att säga på PS3.
Super att slippa ett tangentbord så man kan sitta bakåtlutad i soffan och köra med musmattan på knäna.

Den har bra verktyg för att mappa om alla knappar om man vill också, tex så kör jag för tillfället mycket Battelfield: Bad company demo och i demot kan man ej ställa om kontrollerna, då var det bara att mappa om kryss till r2 och byta platts på l1 och l2 osv.

Rekomenderar den verkligen till alla som äger en PS3 och känner som jag att det är skönare att sitta avslappnat soffan vid 47tummaren än vid en dator som låter som en jumbojet.(Ok det gäller kanske inte så många mer än mig men jag orkar inte med den )

1
Skriv svar